شناسه خبر: 3515 منتشر شده در مورخ: 1393/2/3 ساعت: 11:56 گروه: ورزشی  
دومین دوره رقابت های تخصصی باشگاهی جانبازان و معلولین در مواد دو ها و پرش ها پایان یافت
با قهرمانی گیتی پسند اصفهان

دومین دوره رقابت های تخصصی باشگاهی جانبازان و معلولین در مواد دو ها و پرش ها پایان یافت

این مسابقات یکروزه با عنوان بزرگداشت حسن سماواتی، پیش کسوت تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین، دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش ایران سپید  این مسابقات یکروزه با عنوان بزرگداشت حسن سماواتی، پیش کسوت تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین، دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

علی اصغر هادی زاده، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: 85 ورزشکار خانم و آقا در قالب 19 تیم از 19 استان کشور در این مسابقات یکروزه با هم رقابت کردند و در پایان تیم گیتی پسند اصفهان با احتساب مجموع امتیازات رقابت های بانوان و آقایان در مواد دو و پرش و با کسب 63 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم هیات هرمزگان نیز با 36 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم باشگاه قیانوری تهران با 34 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست انجمن دو ومیدانی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی برای این مسابقات از مدت ها پیش آغاز شده و به همین خاطر تیم ها با آمادگی بسیار خوبی در رقابت ها شرکت کردند و در برخی از کلاس ها رکوردهای بسیار چشمگیری به ثبت رسید.

هادی زاده افزود: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، بانوان دو و میدانی کار برای اولین بار در رقابت های مواد پرش و دو شرکت کردند و با وجود این رکوردهای بسیار خوبی به ثبت رساندند و این مسابقات نقطه شروعی برای فعالیت بانوان در این دو ماده به شمار می رود.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری مسابقات، نشست کمیته فنی برگزار خواهد شد و نفراتی که شرایط مورد نظر را داشته باشند حضور در اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد تا در قالب تیم ملی به رقابت های بین المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی اعزام شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *