شناسه خبر: 35120 منتشر شده در مورخ: 1400/12/15 ساعت: 10:28 گروه: اجتماعی  
کسب مقام اول رشته حفظ کل قرآن کریم توسط دانش‌آموزنابینا

کسب مقام اول رشته حفظ کل قرآن کریم توسط دانش‌آموزنابینا

"زهرا خلیلی" دانش‌آموز نابینا در هفتمین دوره "مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام" در رقابت با دانش‌آموزان عادی در رشته حفظ کل قرآن کریم مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی، "مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌‌آموزان جهان اسلام" به‌صورت دوسالانه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با حضور دانش‌آموزان سایر کشورها و نمایندگان دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران در دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی، در دو رشته قرائت و حفظ کل و در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود.

مرحله نهایی هفتمین دوره این مسابقات که نهم تا چهاردهم اسفند ماه به‌صورت مجازی برگزار شد، "زهرا خلیلی" دانش‌آموز نابینای پایه نهم دبیرستان "شاهد نجمه" شهرستان‌های استان تهران در رقابت با دانش‌آموزان عادی  در رشته حفظ کل قرآن کریم مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است مقام دوم و سوم رشته حفظ کل قرآن کریم دانش‌آموزان دختر به ترتیب توسط  "اسما صالح" از تانزانیا و "حمیرا کنش" از ترکیه کسب شد.

شایان ذکر است در مرحله نهایی این دوره از مسابقات 50 دانش آموز از 25 کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *