شناسه خبر: 35118 منتشر شده در مورخ: 1400/12/14 ساعت: 12:00 گروه: اجتماعی  
تمدید مجوز مراکز و موسسات بهزیستی تا پایان خرداد ماه سال آینده

تمدید مجوز مراکز و موسسات بهزیستی تا پایان خرداد ماه سال آینده

رییس مرکز مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمند سازی؛ بخشنامه تمدید اعتبار پروانه فعالیت مراکز و موسسات غیر دولتی مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی به مدیران کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور، ابلاغ کرد.

به گزارش ایران سپید امیر حسین عرب زاده رییس مرکز مشارکت های مردمی،موسسات غیر دولتی و توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: براساس رای کمیسیون عالی ماده ۲۶ و با توجه به شرایط کرونایی، برای تسهیل در امور تمامی مجوزهای موسسات تحت نظارت سازمان بهزیستی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴‌۰۱ تمدید شد.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه اعتبار پروانه فعالیت،پروانه مسئول فنی و پروانه تأسیس صاحبان امتیاز مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی تا پایان خرداد ماه سال آینده به قوت خود باقی است و صاحبان امتیاز مراکز و موسسات مذکور می بایست از پانزدهم فروردین ماه سال آینده نسبت به طی فرآیند تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.

عرب زاده گفت: موسسات و مراکزی که پرونده مفتوح نظارتی از جمله تذکر و اخطار در خصوص عملکرد مرکز دارند،مشمول این بخشنامه نیستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *