شناسه خبر: 35111 منتشر شده در مورخ: 1400/12/11 ساعت: 12:15 گروه: اجتماعی  
بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری از غرفه بهزیستی کشور در نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم

بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری از غرفه بهزیستی کشور در نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم

نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه از ۷ تا ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید از سازمان بهزیستی، در سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی، «فاطمه قاسم‌پور» نماینده تهران، اسلامشهر و شمیرانات، «حسین امامی‌راد» نماینده چناران، «علی آذری» نماینده قوچان و فاروج، «سارا فلاحی» نماینده ایلام، «رجب رحمانی» نماینده تاکستان، «سهراب گیلانی» نماینده شوشتر و گتوند، «حسن محمدیاری» نماینده رضوان‌شهر و تالش از غرفه سازمان بهزیستی کشور بازدید کردند.

شکوفایی ایده‌ها و اشتغال پایدار مددجویان در مرکز رشد بهزیستی کلید خورد

«علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این غرفه با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت، گفت: مرکز رشد بهزیستی با همکاری مشترک سازمان فنی‌و حرفه‌ای کلید خورده است و جامعه هدف براساس شدت و نوع معلولیت و توانمندی زنان سرپرست خانوار مهارت‌ می‌آموزند و در «مرکز رشد» شاهد شکوفایی ایده‌ها و اشتغال پایدار خواهیم بود.

قاسم‌پور: ماموریت‌های متنوع و جامعه هدف گسترده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

«فاطمه قاسم‌پور» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نیز در این بازدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارای ماموریت‌های متنوع و جامعه هدف گسترده برشمرد و گفت: این امر مسئولیت وزارتخانه را سنگین‌تر کرده است و دستاوردهای ۶ ماهه بیانگر شناسایی مناسب چالش و طراحی راهبردها و اقدامات موثر با هدف رفع چالش‌ها است.

فلاحی: تاکید بر ایجاد و تقویت مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار

«سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه موضوع زنان سرپرست خانوار بسیار اهمیت دارد، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای آنها درنظر گرفته شده است.

این نماینده با بیان این که جمعیت ۳.۵ میلیونی زنان سرپرست خانوار نیازمند توجه و تمرکز بیشتر در زمینه سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری است، افزود: باید با پرهیز از پیاده‌سازی اقدامات حمایتی از جنس صدقه، آن چنان متعهدانه در این حوزه وارد شویم که در نهایت با ایجاد و تقویت مشاغل خانگی شاهد توانمند شدن آنها باشیم.

در ادامه دیدارهای سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم، «احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی(که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ تصدی سازمان بهزیستی کشور را برعهده گرفت)، «سید احمد عبودتیان» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، «علی‌اصغر بیات» رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، «نرجس بختیار خلج» مشاور امور بانوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه سازمان بهزیستی کشور بازدید کردند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *