شناسه خبر: 35095 منتشر شده در مورخ: 1400/12/3 ساعت: 21:07 گروه: اجتماعی  
اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت جدید

اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت جدید

معاون مشارکتهای مردمی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت جدید است که این سیاست‌ها به استانها ابلاغ شده تا مدیران و کارکنان بهزیستی استان‌ها علاوه بر پوشش همه ماموریت‌های بهزیستی در این سه حوزه تلاش بیشتر داشته باشند.

به گزارش ایران سپید از سازمان بهزیستی، عرب زاده در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی نیازمند عزم جهادی است. 

معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: وظایف و ماموریت‌های سازمان بهزیستی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تنها بر عهده بهزیستی نیست و سایر ادارات و سازمان‌ها از جمله شهرداری، فرمانداری‌ها، مووسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد، خیران باید در این جهت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۹۵ هزار نفر زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی از جمله خیران و دستگاه‌های اداری در کنار بهزیستی برای خدمات رسانی استفاده کرد.

عرب‌زاده افزود: امروز در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و همه مسایل که مربوط به پیشگیری نیازمند همکاری بین دستگاهی و تلاش بیشتر است تا با حفظ کرامت انسانی و در قالب کار جهادی این مشکلات بررسی و رفع شود.

به گفته وی، اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت جدید است که این سیاست‌ها به استانها ابلاغ شده تا مدیران و کارکنان بهزیستی استان‌ها علاوه بر پوشش همه ماموریت‌های بهزیستی در این سه حوزه تلاش بیشتر داشته باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی محدود به زمان خاص نیست، گفت: در سازمان بهزیستی باید در تمام شبانه‌روز خدمت‌رسانی انجام شود و ارائه خدمات در مناطق دور افتاده و سخت‌گذر و محروم باید در اولویت برنامه‌ها و بازدیدهای مدیران قرارگیرد.

عرب‌زاده افزود: مددکاری به عنوان اصل،شالوده و راهبرد اصلی سازمان بهزیستی است تا بتوان به جامعه هدف به خوبی خدمات رسانی انجام شود.

وی افزود: تغییر مدیریت در استانها با تغییر مدیران در کلان کشور و تغییرات و سیاست‌ها ایجاد می‌شود و تغییر امروز مدیریت سازمانم بهزیستی در استان حمل بر کم کاری و یا نقص در کار و فعالیت مدیریت قبلی نیست و به تبع با تغییر در سطح کلان مدیریتی نظام تغییرات مدیران میانی هم اتفاق می افتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در این آیین معارفه سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کار جهادی، خدمت بی منت به مردم و مردمی بودن ازشاخصه‌های اصلی و مهم مدیران در دولت سیزدهم است.

محسن حسین میرزایی افزود: خداباوری اکرام مردم، استفاده از ظرفیت مردمی، تکریم مردم از مهمترین سیاست‌ و راه‌های موفقیت در نظام اسلامی است و مدیران باید این راه و روش را سرلوحه کار خود قراردهند.

وی به حضور مسوولان در بین مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید مسوولان را بین خود لمس کنند و حضور مسولان بین مردم با شعار و سخنرانی حاصل نخواهد شد.

وی اظهارداشت: مدیران در دولت سیزدهم عزم به خدمت و کار جهادی دارند و با حضور بین مردم مشکلات و نیازهای آنها را شناسایی و با استفاده ازظرفیت مردمی این مشکلات را رفع خواهند کرد.

وی به خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی به عنوان یک توفیق الهی اشاره کردو گفت: خدمت به مردم و جامعه هدف بهزیستی و تکریم مددجویان یک موهبت است که نصیب کارکنان بهزیستی شده و مدیرکل بهزیستی و معاونان این نهاد باید کنار مردم و همدرد مردم باشند.

به گفته وی، برای خدمت به  مردم نیاز به دریافت اضافه کاری نیست و مسوولان سازمان بهزیستی باید برای رفع مشکلات جامعه هدف کمر همت ببندند و با کار جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کنند.

مدیرکل سابق بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت:  خدمت رسانی به جامعه هداف بهزیستی یک موهبت و فرصت بود که از تمام ت وان خود برای خدمت رسانی به این قشر استفاده کردم.

نرگس عسگری افزود: در طول ۴۹۰ روز خدمت به جامعه هدف بهزیستی ، بهتر زیستن را برای جامعه هدف مد نظر داشتم و از سه بابت خدا را شاکرم که در این آزمون بزرگ را پذیرفته شدم و خداوند توفیق داد زمانی را خدمتگذار بهترین بندگان خدا باشم و در طول مدت مسولیت همه تلاش را در جهت خدمت بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف سپری کردم و هیچ مشکلاتی مانع از تلاش در راه خدمت رسانی به جامعه هدف نشد.

سرپرست جدید بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای خدمت رسانی مطلوبتر با تمام توان و روحیه جهادی و انقلابی تالاش خواهم کرد.

علی نصیری به همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، مووسسات خیریه و تشکلهای مردمی برای خدمتگذاری بهتر به جامعه هدف تاکید کرد و افزود: خدمت رسانی به جامعه هدف با تلاش و همت همه مسر خواهد شد.

 در این آیین از زحمات نرگس عسگری تقدیر و علی نصیری به عنوان سرپرست جدید بهزیستی چهارمحال وبختیاری معرفی شد.

علی نصیری کارشناس حوزه پیشگیری، معاون مشارکت مردمی و سرپرست بازرسی بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری در  کارنامه کاری خود دارد.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *