شناسه خبر: 35094 منتشر شده در مورخ: 1400/12/3 ساعت: 11:16 گروه: فرهنگی  
رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر

رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر

در مراسمی با حضور مدیر کل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و اعضای برگزار کننده جشنواره، از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر رونمایی شد

به گزارش ایران سپید در مراسمی با حضور مدیر کل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و اعضای برگزار کننده جشنواره، از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر رونمایی شد

محبوبه دهقانی، معاون امور توانبخشی و دبیر جشنواره در خصوص اهمیت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اجرای بهینه این جشنواره خبر داد و افزود: داوران این دوره، از چهره‌های باتجربه و آشنا با هنر و تئاتر معلولین می‌باشند که فعالیت و خدمات آنها در این عرصه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ایشان همچنین به اهمیت و حساسیت جشنواره تئاتر معلولین اشاره کردند، 

 دکتر حاجیونی اهداف ارزشمند و قابل توجه این جشنواره را برشمرد و تاکید کرد هنردرمانی و نمایش‌درمانی در ارتقا سطح توانمندی‌های معلولین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.ب

وی به عنوان رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر به شایستگی و صلاحیت داوران این دوره از جشنواره اشاره کرد.

دکتر حاجیونی درادامه افزود استقرار دبیرخانه جشنواره در اداره کل بهزیستی استان، نوید از برنامه‌ای پربار و شایسته خواهد داد تا با تکیه و اطمینان به توانمندی تیم اجرایی و داوری این جشنواره، بهزیستی طبق روال گذشته وظایف خود را در حمایت و پشتیبانی مستقیم از هنر معلولین به انجام رساند.

مرتضی قائدپوری، مدیر اجرایی این دوره از جشنواره گفت: با توجه به تعداد و کیفیت بالای آثار ارسال شده، قطعا شاهد جشنواره‌ای پربار و درخور خواهیم بود.

قائدپوری گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاملی از نظر اجرایی در جهت انجام امور جشنواره به بهترین نحو صورت گرفته است تا این جشنواره در بالاترین سطح از کیفیت برگزار گردد.

در ادامه داوران بازبین جشنواره تجارب، نظرات خود و نقاط ضعف و قوت جشنواره‌های گذشته را عنوان نمودند.

در پایان مراسم ضمن تقدیم ابلاغ داوران بازبین توسط دکتر حاجیونی، از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر رونمایی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *