شناسه خبر: 35085 منتشر شده در مورخ: 1400/12/1 ساعت: 10:49 گروه: اجتماعی  
پرداخت های مستمر قبل از ۲۷ هرماه انجام می شود

پرداخت های مستمر قبل از ۲۷ هرماه انجام می شود

حسینی با اشاره به مشکلاتی که در خصوص پرداخت مستمری مددجویان وجود داشت گفت: در سازمان با خودمان عهد کردیم تا پرداخت های مستمر به مددجویان انجام نشود، حقوق کارکنان را پرداخت نکنیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری شبستان، «سید مرتضی حسینی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی چند اولویت تعیین کرده ایم که موضوع اول ما کارآمدی در همه بخش ها است.

معاون توسعه سازمان بهزیستی «هوشمندسازی» را اولویت دیگر در این سازمان مطرح کرد و گفت: هر کاری که در دستگاه های دیگر باقی مانده و انجام نشده به بهزیستی واگذار شده و تبدیل به یک معجون از همه چیز شده است. هرچند سازمان با روی گشاده اینها را پذیرفته اما بنای مدیریت مان را بر شفاف سازی گذاشته ایم که این امر با هوشمندسازی اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که در سازمان بهزیستی انجام شده برون سپاری با نگاه واگذاری کار به مردم است. در کنار بخش اول که کار بسیار خوبی است و تجربه هم ثابت کرده که مردم بهتر از ما کارها را پیش می برند، موضوع مهم دیگر نظارت های مستمر است که در بستر هوشمندسازی اتفاق خواهد افتاد تا خدمات بهتر و با کیفیت تری به مخاطبان ارائه دهیم.

حسینی افزود: جوانگرایی یکی دیگر از دغدغه های جدی ماست که در سفرهای استانی نیز پیگیر این اتفاق هستیم. البته این به معنای تجربه زدایی نیست اما باید اجازه دهیم از لایه های مختلف از سطح کارشناسی تا مدیریت عالی از جوانان استفاده و مسیر را برای آنها فراهم کنیم و جلوی سنگ اندازی ها را بگیریم.

وی با بیان اینکه همه اقدامات ما در نهایت باید منجر به «توانمندسازی» شود، اظهارکرد: گروهی تحت پوشش بهزیستی هستند که قابلیت توانمند شدن را ندارند و باید حمایت شوند که این کار خواهیم کرد اما بخش عمده افراد تحت پوشش کسانی هستند که می توان آنها را توانمند کرد هرچند توانمند کردن قشر ضعیف و محروم آسیب دیده کار سختی است.

حسینی گفت: اولویت نخست حوزه مشارکت های ما توانمندسازی مددجویان است و ما باید مدل توانمندسازی را با کمک استان ها اصلاح کنیم.

معاون توسعه سازمان بهزیستی خبر خوشی هم برای مددجویان داشت و گفت: گاهی در پرداخت های مستمر دچار مشکل بودیم و بعضا چندماه هم به تاخیر می افتاد اما در سازمان با خودمان عهد کردیم تا وقتی پرداخت های مستمر داده نشود حقوق ها را پرداخت نکنیم. از همین روی تلاش می کنیم پرداخت هلی مستمر به مددجویان تا قبل از ۲۷ هر ماه انجام شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *