شناسه خبر: 35058 منتشر شده در مورخ: 1400/11/16 ساعت: 11:42 گروه: فرهنگی  
بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی ارومیه راه اندازی شد

بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی ارومیه راه اندازی شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی از راه اندازی بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی ارومیه خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، خدیجه معصومی  از راه اندازی بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی ارومیه و نابینایان طوبی خوی خبر داد و اظهار کرد: این بخش ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و با در نظر گرفتن نیازهای دو گروه خاص با امکانات متفاوت راه اندازی شده است.

 وی ضمن اشاره به تجهیز این بخش ها به سیستم‌های رایانه‌ای، منابع ویژه، تجهیزات سخت افزاری، میز و صندلی مطالعه، قفسه و کتاب های مناسب سازی شده در این بخش ها، خاطرنشان کرد: برای ارتقای کمی و کیفی خدمات کتابخانه ای به ناشنوایان و نابینایان نهایت تلاش را می کنیم.

معصومی ضمن اشاره به اینکه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف، فراهم کردن امکانات سخت افزاری کافی نیست، بیان کرد: برپایی نشست های کتاب‌خوانی، قصه گویی، جمع خوانی، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله برنامه های فرهنگی و ترویجی این بخش ها است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی برای ارائه خدمات موردنیاز گروه های خاص ناشنوایان و نابینایان کتابخانه های عمومی در سراسر استان ابراز امیدواری کرد و گفت: در صورتی همراهی خیران مدرسه ساز زودتر و بهتر می توان برای تحقق این اهداف نزدیک شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *