شناسه خبر: 35045 منتشر شده در مورخ: 1400/11/12 ساعت: 12:13 گروه: اجتماعی  
رونمایی از نخستین کتاب گردشگری نابینایان کشور

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری نابینایان کشور

استاندار البرز گفت: امید است که این گونه فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه داشته باشد و ظرفیت های کم نظیر گردشگری البرز در تمامی ابعاد به مردم کشور و سراسر جهان معرفی شود.

به گزارش ایران سپید مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری تهران گفت: غرفه البرز نیز با بهره گیری از ظرفیت اقوام و هنرمندان مختلف بخوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این غرفه در خصوص معرفی صنایع دستی، آثار طبیعی و تاریخی و ظرفیت های گردشگری استان فعالیت دارد.

عبداللهی گفت: امید است که این گونه فعالیت ها با قوت بیشتری ادامه داشته باشد و ظرفیت های گردشگری البرز در تمامی ابعاد به مردم کشور و سراسر جهان معرفی شود.

وی افزود: البرز فرودگاه‌های تخصصی و گردشگری دارد که می‌تواند با ارتقا زیرساخت ها از این امکانات برای جذب گردشگران بهره برداری کند.

عبداللهی افزود: گردشگری برای کودکان اقدامی نو بود که در غرفه البرز صورت گرفت که می توان در این راستا نیز به صورت تخصصی فعالیت کرد.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب گردشگری البرز برای نابینایان، اضافه کرد: اقدامی بسیار شایسته بود که به همت خانم فرزانه اسحاقی از اصحاب رسانه استان البرز تهیه و گردآوری شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *