شناسه خبر: 35038 منتشر شده در مورخ: 1400/11/10 ساعت: 20:55 گروه: اجتماعی  
عبدالملکی: از کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار و معلولان حمایت می‌کنیم

عبدالملکی: از کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار و معلولان حمایت می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از توسعه مشاغل و کسب و کار در حوزه زنان سرپرست خانوار ، دارای معلولیت و کارآفرینان حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایران سپید حجت‌الله عبدالملکی از نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و دارای معلولیت در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید و بر اهمیت این نوع مشاغل تاکید کرد.

در این بازدید، مسئولان بخش‌ها و غرفه‌‎های حاضر در نمایشگاه، چالش‌ها و مسائل خود را پیرامون توسعه مشاغل به ویژه در حوزه مشاغل خانگی بیان کردند. غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه خواستار حمایت دولت و وزارت کار و رفاه از  توسعه مشاغل در حوزه زنان سرپرست خانوار و معلولان شدند.

بازاریابی محصولات، بیمه و هزینه‌های درمانی معلولان، تهیه ابزار اولیه برای کار، کمک‌های حمل و نقل ویژه معلولان و تسهیل در صدور فرآیند مجوزهای بهداشتی، اختصاص محل مناسب و دائمی برای فروش و عرضه محصولات از جمله نکاتی بود که از سوی غرفه‌داران مطرح شد.

در این نمایشگاه صنایع دستی، غذایی، پوشاک، کشاورزی و کیف و چرم در معرض دید عموم و عرضه قرار گرفته است.

نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و معلول که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی خیابان آزادی افتتاح شده است تا ۲۲ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *