شناسه خبر: 35033 منتشر شده در مورخ: 1400/11/9 ساعت: 19:15 گروه: اجتماعی  
برگزاری جلسه هم اندیشی کشوری بررسی فرآیند تغییرات مستمری مددجویان بهزیستی

برگزاری جلسه هم اندیشی کشوری بررسی فرآیند تغییرات مستمری مددجویان بهزیستی

نخستین جلسه هم اندیشی بررسی فرآیندهای قطع و برقراری مستمری مددجویان به همت معاونت راهبردی و توسعه خدمات مثبت زندگی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایران سپید از سازمان بهزیستی، این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست معاون راهبردی و توسعه خدمات مثبت زندگی، روسای گروه ها و کارشناسان معاونت، مسئولان مراکز فن آوری اطلاعات و کارشناسان مثبت زندگی استانها تشکیل شد.

در این جلسه فرآیندهای پیشنهادی در خصوص قطع مستمری مددجویانی که به دلایل فوت، بازتوانی، دردسترس نبودن، همخوان نبودن آزمون وسع و...در لیست قطع مستمری قرار دارند و نحوه ورود مددجویان جدید واجد شرایط در نوبت به چرخه دریافت خدمات مستمر ماهانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین، پس از تبادل نظر کارشناسی و بیان پیشنهادات سرگروه های مناطق, مقرر شد؛ ادارات بهزیستی با برگزاری کمیته شهرستانی ضمن تطبیق اطلاعات پرونده الکترونیک مددجویان با اطلاعات ارسالی ستاد بهزیستی کشور اقدام لازم بعدی را در این خصوص انجام دهند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *