شناسه خبر: 35016 منتشر شده در مورخ: 1400/11/4 ساعت: 11:16 گروه: اجتماعی  
ذات و ساحت کار در بهزیستی مددکاری است

ذات و ساحت کار در بهزیستی مددکاری است

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: ذات و ساحت کار در سازمان بهزیستی کشور مددکاری است و مددکار باید افتخار کند که امورات جامعه هدف را انجام می‌دهد و رازدارانه مشکلات را در همان بررسی اولیه در می‌یابد.

به گزارش ایران سپید «علی محمد قادری» معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان زنجان و در جمع شورای اداری بهزیستی این استان ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور، افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی ونهالی است که تبدیل به درختی پربارشده وشهید فیاض بخش با نگاه آرمانی بهزیستی را تأسیس کردند .

وی هدف از نشست‌های صمیمانه با همکاران در سطوح کارشناسی استانها در طی ۹۰ روز گذشته را اخذ نقطه نظرات کارشناسی عنوان کرد و گفت: کارشناسان و کارکنان بهزیستی سرمایه اصلی سازمان هستند که می توانند با انگیزه تحول جدی در سازمان ایجاد کنند.

قادری، ادامه داد: هنر کارکنان بهزیستی باید این باشد با وجود همه محدودیت ها و مدیریت منابع بدون پول پاشی و با به باشی یعنی به زیستن  در مسیر تحقق اهداف و آرمان های سازمان گام بردارند.

رییس سازمان بهزیستی کشور، بیان کرد: بسیاری از دستورالعمل ها باید بومی سازی شوند و کار برای کارکنان بهزیستی نباید عادی و روزمره شود و باید تلاش کنیم سازمان چابک و بهره ور باشد و از ظرفیت تجارب و تخصص همکاران استفاده کنیم.

وی، ادامه داد: فرصت ما محدود است و باید از فرصت‌های خود حداکثر استفاده را برای ایجاد سازمانی تخصصی، امدادی، حمایتی و بهره‌ور داشته باشیم.

قادری با اشاره به توفیق خدمت به محرومین و مستضعفین به عنوان روزی خداوند برای پرسنل و کارکنان سازمان بهزیستی، گفت:همه پرسنل و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی، رسالتی را بر عهده دارند اما در بهزیستی «عشق» است که در کنار خدمت رسانی، تکمیل کننده یک زنجیره است و همکاران ما با اعتقاد راسخ و همراه با آمیزه ای از عشق، خدمت رسانی را با همین منابع محدود و گرفتاری ها، ارائه می کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  افزود: با توجه به ۵۳ وظیفه ای که سازمان بهزیستی در امور مختلف حوزه های اجتماعی و توانبخشی در خود جای داده باید با تمام توان نسبت به پیشبرد اهداف و خدمات سازمان در بستر IT  و به صورت هوشمند و  موثر اقدام نمائیم.

وی با اشاره به همجواری ساختمان بهزیستی استان زنجان با مزار شهدا گفت: اعتقاد ما این است که  شهدای این کشور زنده هستند و به واسطه رشادتی که به خرج داده اند و جان عزیز خود رو در راه انقلاب و آرمان های اسلام فدا کرده اند، حتما به آنها متوسل می شویم و در کنار کار و علم و تخصص خود؛اتصال به خداوند متعال و این شهدا، حتما راهگشا خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنیم و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *