شناسه خبر: 35008 منتشر شده در مورخ: 1400/11/2 ساعت: 12:26 گروه: ورزشی  
تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان

تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان

انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در حالی فردا یک‌شنبه سوم بهمن در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که تنها صلاحیت ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان برای تصدی پست ریاست، فردا(یک‌شنبه ۳ بهمن) به ریاست محمد پولادگر ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

پیش از این، اسامی ۳ کاندیدا از جمله محمدرضا مظلومی(رییس پیشین فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان)، عباس صادق‌زاده(رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان) و روزبه زورقی(رییس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان البرز) پس از استعلام نهایی توسط مراجع ذی‌صلاح جهت شرکت در انتخابات، مورد تایید قرار گرفته بود که با به تعویق افتادن انتخابات، تنها صلاحیت محمدرضا مظلومی و روزبه زورقی برای شرکت در انتخابات و تصدی پست ریاست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفته است.

هم‌چنین فردا(یک‌شنبه سوم بهمن) در حاشیه برگزاری انتخابات فدراسیون، انتخابات اعضای هیات رییسه نیز برگزار خواهد شد که عباس صادق‌زاده(رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان)، روزبه زورقی(رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان البرز)، حمید جهانبخش و کاظم شمس مرفه (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان تهران) ۴ کاندیدایی هستند که صلاحیت آنها برای شرکت در انتخابات اعضای هیات رییسه فدراسیون به تایید رسیده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *