شناسه خبر: 35001 منتشر شده در مورخ: 1400/10/28 ساعت: 18:38 گروه: فرهنگی  
حسرت‌های مریم حیدرزاده به شماره هفت رسید

حسرت‌های مریم حیدرزاده به شماره هفت رسید

«پس از آن همه حسرت۷» عنوان نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده ترانه سرا است که هفتمین برگزاری خود را با حضور ۳۰ تابلوی نقاشی در گالری بهارین تجربه می کند.

به گزارش ایران سپید در این نمایشگاه ۳۰ تابلوی نقاشی با تکنیک اکریلیک و آبرنگ روی بوم و در سبک‌های ناتورالیسم و اکسپرسیونیسم روی دیوار گالری و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مجموعه تازه‌ترین آثار این هنرمند است که با موضوع طبیعت و بخصوص فصل پاییز خلق شده‌اند.

مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش خورشیدی و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است.

او از هشت سالگی وارد عرصه شعر شد و از هجده سالگی به صورت حرفه ای به نویسندگی و نگارش شعر در سبک های مختلف پرداخت و تاکنون دوازده جلد کتاب و چهار آلبوم دکلمه از او منتشر شده است.

برخی از کتاب‌های حیدرزاده از جمله پروانه ات خواهم ماند، مثل هیچکس، ماه تمام من و تقصیر من نبود بیش از سی بار بازنشر و در داخل کشور منتشر شده است.

حیدرزاده در سن سه و نیم سالگی، بر اثر بیماری آب مروارید و ناشی از بی احتیاطی پزشکی  بینایی خودرا به طور کامل از دست داد اما علاقه اش به نقاشی را هرگز رها  نکرد و بیش از ۱۲ سال است که به طور حرفه ای به نقاشی می پردازد.

 

سوابق و آثار وی در گالری‌های بزرگ  نقاشی در داخل و خارج از کشور  از جمله تالار آبی کاخ نیاوران خاطره‌های به یاد ماندنی را برای دوستداران و طرفداران  فراوان وی به جای گذاشته است.

براساس این گزارش، نمایشگاه اختصاصی این بانوی هنرمند ایرانی عصر جمعه اول بهمن ماه سالجاری در گالری بهارین آغاز به کار می‌کند و تا ششم بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و الزامی بودن استفاده از ماسک برای بازدید و استفاده عموم برقرار و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *