شناسه خبر: 35000 منتشر شده در مورخ: 1400/10/28 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
برگزاری پویش آماده باش انتظار ویژه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی

برگزاری پویش آماده باش انتظار ویژه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی

سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌پویش آماده باش انتظار را از دوم تا هشتم بهمن با هدف مهدی باوری و مهدی یاوری‌ و با برنامه های آموزشی و فرهنگی، ویژه همکاران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آموزش و پرورش استثنایی برگزار می کند.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نظر به اهمیّت و ضرورت گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در بین کارکنان و دانش آموزان و نیز به منظور پاسخگویی به شبهات و تبیین صفات منتظران، به ویژه در سالی که مزیّن به دو سالگرد تولد امام زمان(عج) می باشد، سازمان در نظر دارد در مدت یک هفته، دوم لغایت هشتم بهمن ماه با عنوان آماده باش انتظار(مهدی باوری و مهدی یاوری)، نسبت به ارتقای دانش کارکنان و دانش ­آموزان دراین راستا اقدام نماید. از آنجا که مهدی باوری مقدمه ای برای دستیابی به مهدی یاوری می باشد، جهت گیری آموزشی در این برنامه ها پرررنگ تر خواهد بود.

به همین منظور برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی از طرف سازمان، ازجمله؛ برگزاری دوره ضمن خدمت، کارگاه‌های تخصصی ویژه گروه های معلولیت مختلف دانش آموزان و خانواده های ایشان، مسابقات آنلاین اجرا خواهد شد. غالب این برنامه ها از طریق شبکه شاد پخش خواهد شد.

 انتظار می رود برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع دیگری در سطح مدارس و ادارات استثنایی استان‌ها با نگاهی فراگیر نسبت به مخاطبین و جلب مشارک نهادهای مختلف، به ویژه نهادهای محلی شامل مساجد، خانه های محله در دستور کار قرار گیرد.
 
 شایان ذکر است بخشنامه، پوستر و لینک شرکت در مسابقات دلنوشته و نقاشی در همین صفحه در دسترس می باشد.
 
لینک شرکت در مسابقات:        http://t.csdeo.ir/delneveshteh
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *