شناسه خبر: 34961 منتشر شده در مورخ: 1400/10/12 ساعت: 11:36 گروه: اجتماعی  
پرونده کارمند خاطی به هیأت بدوی ارجاع شد
سرپرست بهزیستی استان تهران خبر داد؛

پرونده کارمند خاطی به هیأت بدوی ارجاع شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران درخصوص رفتار نامناسب یک کارمند با مراجعه کننده گفت: اگر همکاران ما رفتار نامناسبی انجام داده باشند قطعا برخورد خواهد شد و پرونده کارمند خاطی به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان بهزیستی کشور ارجاع شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس، طی روزهای اخیر یک کلیپ از اداره امور پذیرش بهزیستی شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده که در آن یکی از کارمندان این اداره با ارباب رجوع رفتار نامناسبی داشته است. این موضوع را از مدیرکل بهزیستی استان تهران پیگیری کردیم.

 سمانه زمانی با بیان اینکه این فیلم مربوط به یک ماه پیش است، اظهار کرد: این مراجعه کننده مددجوی بهزیستی و ساکن تهران نیست و از خوزستان آمده است اما همکاران ما به هر فردی که نیاز به کمک داشته باشد و به آنها مراجعه کند تا آنجایی که می‌توانند کمک می‌کنند.

وی گفت: هرچند این خانم مراجعه کننده مددجوی سازمان بهزیستی نبوده است اما هیچگونه اهانت و بی احترامی به مراجعین از طرف کارمندان بهزیستی قابل پذیرش نیست.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: اگر همکاران ما برخورد نامناسبی انجام داده باشند قطعا برخورد خواهد شد، هر چند که تمام همکاران تلاش می‌کنند به صورت خالصانه به مردم و مددجویان خدمات رسانی کنند ولی ناصبوری در مقابل مراجعه کننده‌ای که حتی رفتار ناشایستی داشته باشد، پذیرفتنی نیست.

زمانی با بیان اینکه جزئیات این اتفاق تلخ در دست بررسی است، تصریح کرد: پرونده کارمند خاطی به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان بهزیستی کشور ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه این خانم برای پیگیری امور اداری همسر خود از اهواز به تهران آمده است بیان کرد: از مدیرکل بهزیستی استان خوزستان خواسته شد که به نمایندگی از سازمان بهزیستی ضمن بازدید از منزل و بررسی فوری وضعیت معیشت و علت مراجعات مکرر این خانم به تهران، هماهنگی لازم با سازمان‌های ذیربط را به منظور رفع مشکل انجام دهد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: این خانم برای پیگیری امور همسر خود چندین بار به بهزیستی تهران مراجعه کرده و علی رغم اینکه مددجوی بهزیستی نبوده اما از خدمات بهزیستی استفاده کرده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *