شناسه خبر: 34927 منتشر شده در مورخ: 1400/9/29 ساعت: 18:31 گروه: اجتماعی  
بهره برداری از اولین هتل تراز معلولین کشور در ماه‌های آینده

بهره برداری از اولین هتل تراز معلولین کشور در ماه‌های آینده

رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون توانبخشی این نهاد به همراه مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از اولین هتل تراز معلولین کشور در مشهد بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید علی محمد قادری در این بازدید یک ساعته همه بخش های ساختمانی، فنی، زیرساخت های عمرانی، تأسیسات، واحدهای اقامتی، سرویس های بهداشتی و کلیه واحدهای ساختمانی مجموعه را با دقت بازدید کرد و مدیر پروژه، توضیحات لازم در خصوص چگونگی طراحی، ساخت و دسترس پذیری بخش های مختلف برای افراد دارای معلولیت را به بازدیدکنندگان ارائه داد.

زمین این زائرسرا توسط شهرداری مشهد اهدا شده و ساختمان هتل توسط یکی از خیرین و با کمک بهزیستی و شهرداری مشهد احداث شده است.

در نشستی که پس از بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از این هتل انجام شد آقای شهسواری از سازمان بهزیستی، شهرداری مشهد و مسوولان و مدیرانی که در این مجموعه همکاری داشته اند تشکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که تجهیزات داخلی و رفاهی هتل توسط سازمان بهزیستی تأمین و مقدمات بهره برداری از هتل هر چه سریع تر فراهم گردد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز پس از بازدید از این هتل ضمن تشکر از نیکوکار این مجموعه که از خیرین و فعالان اقتصادی به نام یزد می باشد گفت: از آقای شهسواری که در ۵ سال گذشته زحمات زیادی در این هتل کشیده و کار را به این مرحله رسانده اند تشکر می کنیم.

قادری افزود: از همه بزرگوارانی که در این سال ها در مدیریت سازمان بهزیستی، شهرداری مشهد، مدیران اجرایی استان و بهزیستی خراسان رضوی برای ساخت این هتل همکاری و همگامی داشته اند نیز یاد می کنیم و زحمات آنها را ارج می نهیم.

وی ادامه داد: همه این بزرگواران عزم و اهتمام داشته اند که محرومین و افراد دارای معلولیت بتوانند از این امکان و مکانی خوب برای اسکان و پذیرایی در جوار حرم مطهر رضوی بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: زبان ما از تشکر از این افراد و مدیران قاصر است و قدردانی از این خیرین و نیک اندیشان در زبان ما نمی گنجد.

قادری گفت: در این مسیر شاید بی مهری هایی هم شده که قطعا ناخواسته بوده و مسیرهای اداری مشکلاتی داشته است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه ۹۵ درصد است گفت: امیدواریم با تلاش مشترک بهزیستی و خیر محترم، این پروژه طی ماه های آینده به بهره برداری برسد.

 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جامه عمل پوشاندن به آرزوی هزاران مددجویی که از سراسر کشور به زیارت مضجع امام هشتم مشرف ‌می شوند کار بسیار بزرگ و مبارکی است که فقط پاداش آخرتی آن را جبران می کند.

قادری اضافه کرد: یک تیم مشترک از سوی خیر و نماینده سازمان بهزیستی، هزینه های باقیمانده را محاسبه و نحوه و میزان مشارکت بهزیستی را مشخص می کنند.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال ما اتمام پروژه را در تعهد خود می دانیم و از وزارت رفاه هم موضوع را دنبال می کنیم.

وی تأکید کرد: با توجهات آقا علی بن موسی الرضا(ع) قطعا این پروژه به زودی به نتیجه می رسد و همه موانع از پیش پا برداشته خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: بهزیستی استان هم با کمک مدیران ستاد بهزیستی کشور برای استفاده از ظرفیت های استان و از جمله آستان قدس رضوی در این هتل که یک افتخار ملی می باشد تلاش می کنند.

وی یادآور شد: آن طور که نماینده بهزیستی به من گفتند مسئله امتیاز آب و برق مجموعه حل شده و به زودی این امتیازات بهره برداری می شود.

قادری گفت: در هفته های آینده ساختار مدیریتی پروژه و اداره هتل را در بخش غیر دولتی برنامه ریزی می کنیم که به شکل هیأت امنایی اداره شود و خیرین عزیز کار را پیش ببرند که برای تأمین مالی نیازمند دولت نباشد.

وی تأکید کرد: به امید خدا و با توجه و عنایت آقا امام رضا(ع) و همکاری نهادهای انقلابی استان، طی ماه‌های آینده این هتل مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *