شناسه خبر: 34925 منتشر شده در مورخ: 1400/9/29 ساعت: 17:38 گروه: اجتماعی  
به زودی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی راه اندازی خواهد شد

به زودی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی راه اندازی خواهد شد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استثنایی گفت: به زودی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش و پرورش استثنایی دکتر سید جواد حسینی با اعلام این خبر گفت: در گام اول تمامی کتاب های درسی مورد نیاز دانش آموزان با آسیب بینایی در این پایگاه به صورت صوتی بارگذری خواهد شد و در گام های بعدی برخی کتاب های کمک آموزشی و غیر درسی با کسب مجوز از ناشرین آنها به فایل صوتی تبدیل و در این کتابخانه قرار خواهد گرفت.

حسینی ضمن تقدیر از همکاری های خوب مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در سال جاری مرکز امور بین الملل در زمینه تجهیز و راه اندازی استودیوهای تولید محتوا، تجهیزات بهداشتی مدارس، مناسب سازی مدارس الگو، تامین  برخی تجهیزات هوشمند آموزشی و طرح فرزند پروری مثبت به کمک آموزش و پرورش استثنایی آمده است.

معاون وزیر با اعلام آخرین آمار برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی گفت: نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بالای 99 درصد رسید و 99 درصد نوآموزان نیز سنجش شده اند.

وی افزود: همچنین در سال جاری 150 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در برنامه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مور سنجش قرار گرفتند.

معاون وزیر در پایان خواستار پیگیری تشکیل شورای تلفیقی فراگیر در سطح استان ها شد و گفت: در سال جاری برای 200 نفر از نیروهای شاغل در مراکز غیردولتی مشکلات ویژه یادگیری دوره های  توانمند سازی برگزار شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *