شناسه خبر: 34916 منتشر شده در مورخ: 1400/9/27 ساعت: 12:48 گروه: اجتماعی  
ماموریت مهم سازمان بهزیستی و هلال‌احمر جلب مشارکت اجتماعی است

ماموریت مهم سازمان بهزیستی و هلال‌احمر جلب مشارکت اجتماعی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ماموریت مهم سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر جلب مشارکت اجتماعی با همکاری یکدیگر است.

به گزارش ایران سپید از از جمعیت هلال احمر، علی محمد قادری افزود: جمعیت هلال احمر از جایگاه برجسته‌ای در فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر برخوردار است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌ می‌تواند کمک‌های بشردوستانه خوبی به جامعه هدف بهزیستی در بخش‌های مختلف سالمندان، معلولان و کودکان بی‌سرپرست ارائه کند.

قادری تصریح کرد: انتخاب دکتر پیرحسین کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر را به فال نیک گرفته و امیدواریم با بکارگیری تجارب ارزنده خود موجبات افزایش تعاملات میان سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر را فراهم آورند.

وی افزود: داوطلبان فعال در حوزه‌های مددکاری اجتماعی، نیکوکاری و همچنین درمان می‌توانند در تعامل با سازمان بهزیستی خدمات ارزنده و خوبی را به جامعه هدف این سازمان در بخش ارایه مشاوره‌های تخصصی، اشتغالزایی و همچنین دستگیری از اقشار نیازمند تحت پوشش ارائه کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: یکی از ماموریت‌های اصلی جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی جلب مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از این ظرفیت در مسیر ارائه خدمت به مردم است که تعامل خوب این دو نهاد می‌تواند در نهایت منجر به جلب مشارکت‌ها و ساماندهی داوطلبان در حوزه‌های کاری مرتبط شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *