شناسه خبر: 34872 منتشر شده در مورخ: 1400/9/15 ساعت: 12:07 گروه: اجتماعی  
ارائه پیشنهاد معافیت دائمی مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد خبر داد:

ارائه پیشنهاد معافیت دائمی مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز با تصویب نمایندگان مجلس می‌تواند به صورت قانون دائمی درآید.

به گزارش ایران سپید از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان اظهار کرد: معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز با تصویب نمایندگان مجلس می‌تواند به صورت قانون دائمی درآید.

وی افزود: در حال حاضر مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های انشعابات آب و برق و گاز براساس الگوی معاف شده‌اند.

صباغیان ادامه داد: این موضوع در بودجه ۱۴۰۱ کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است که مددجویان مبلغی در مورد قبض خود پرداخت نکنند و به وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظف شده‌اند تعرفه‌های آب و برق و گاز را برای مشترکین کم‌مصرف از جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی رایگان اعلام کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه در حال حاضر مساله معافیت مددجویان از پرداخت قبوض مصرفی به صورت قانون دائم در نیامده است، تاکید کرد: این موضوع در تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور مورد تاکید قرار گرفته و با توجه به دغدغه‌مندی نمایندگان مجلس نسبت به محرومان، امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز تداوم یابد.

صباغیان گفت: دائمی شدن این معافیت نیازمند تصویب در مجلس شورای اسلامی است تا از بودجه سنواتی خارج و به صورت قانون همیشگی درآید.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *