شناسه خبر: 34871 منتشر شده در مورخ: 1400/9/15 ساعت: 11:48 گروه: اجتماعی  
چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کارند؟

چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کارند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش آخرین وضعیت بهره‌برداری از ظرفیت قانون جامع حمایت در شهرداری تهران به شورا ارائه شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایمنا، نرجس سلیمانی در جلسه علنی کشنبه ۱۴ آذرماه_ شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی توان‌خواهان و توان‌یابان اظهار کرد: میانگین جمعیت توان‌خواهان و توان‌یابان در جوامع مختلف در سطح جهان حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد است، بنابراین حمایت از معلولان همواره باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: علی‌رغم اقدامات جسته و گریخته برای معلولان در شهر تهران، بر اساس قانون، بخشی از استخدام شدگان در سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید از میان جامعه معلولان باشد؛ لذا از شهرداری تهران درخواست داریم گزارشی از آمار استخدام توان‌یابان و توان‌خواهان به شورای شهر ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اصلاح و متناسب سازی شبکه معابر، تجهیز تقاطع‌ها و اصلاح همه خدمات شهری مورد تقاضای جدی شورای شهر است، تصریح کرد: شهر تهران روزانه میزبان تردد ۵۰ هزار جانباز است، از این رو بهبود، اصلاح و متناسب‌سازی شبکه معابر و تجهیز تقاطع‌ها برای کمک به این قشر و ارائه خدمات به آن‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *