شناسه خبر: 34866 منتشر شده در مورخ: 1400/9/15 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیرکل شهرستان های استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایران سپید سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این مراسم ضمن تقدیر از همکاران، دانش آموزان و اولیا  گفت: سال گذشته در زیست بوم کرونا ۸ هزار محتوا ی آموزشی استاندارد توسط  همکاران  آموزش و پرورش استثنایی تولید شد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: هم چنین در زمینه خدمات توانبخشی بعضی از  همکاران داوطلبانه در منزل دانش آموزان حضور پیدا کردند و به دانش آموزان خدمات  توانبخشی  ارائه دادند.

وی با بیان اینکه ستادی با مسئولیت وزارت کشور با هدف مناسب سازی جامعه برای معلولین تشکیل شده است، گفت:  این ستاد اقداماتی را در زمینه مناسب سازی و دسترسی پذیری امکانات جامعه  برای افراد معلول در دست پیگیری  دارد تا با کمک مناسب سازی های جامعه توانایی های بالقوه این افراد به صورت بالفعل در بیاید.

هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران  نیز در این جلسه گفت: فرهنگیان و دانش آموزان معلول گرچه در زندگی محدودیت هایی دارند، اما در برخی عرصه ها همچون عرصه های هنری، فرهنگی،  ورزشی و مهارتی استعداد و توانایی بالقوه دارند و نشان داده اند که می توانند با غلبه بر این محدودیت ها نام و پرچم پرافتخار کشور را در میادین ملی و بین المللی به اهتزار درآورند و افتخارآفرینی کنند.

شایان ذکر است پیرامون این مراسم نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی دانش آموزان با نیازهای ویژه برپا گردید. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *