شناسه خبر: 34858 منتشر شده در مورخ: 1400/9/14 ساعت: 19:32 گروه: اجتماعی  
ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند

ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند

برگزیدگان سومین رویداد ملی «استارت اپ فناوری توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان» معرفی شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر ، سومین رویداد ملی «استارت اپ فناوری توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان» با حضور معاون وزارت کشور، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نماینده شورای اسلامی شهر تهران، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

این رویداد با معرفی ۱۵ ایده برتر و داوری ایده ها از سوی منتورها برای هدایت و راهنمایی تیم ها، تکمیل ایده ها و آماده سازی آنها در راستای تهیه طرح اولیه کسب و کار براساس نیاز جامعه هدف (افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان) آغاز شد.

از میان ۱۵ طرح اولیه کسب و کار در نهایت، ایده های مینا مواجیان، مجتبی شهاب و علی ذوالعلی به ترتیب به عنوان ایده های اول تا سوم این رویداد معرفی شدند. همچنین سه ایده فرشته یاقوتی، بنفشه قربانی و فاطمه کاکا شایسته تقدیر شناخته شدند.

نفرات اول تا سوم این رویداد، علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نقدی دریافت کردند و تمام ۱۵ ایده برتر رویداد از حمایت شتابدهنده ها و سرمایه گذاران برای آموزش های لازم در مسیر فناوری ایده خود، راهنمایی و هدایت کارشناسان و اختصاص محل استقرار با تجهیزات اداری یا کارگاهی برخوردار خواهند شد.

دکتر فرهاد طباطبایی قمشه عضو هیات علمی و مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دبیر علمی این رویداد ملی گفت: برای این رویداد ۵۷ ایده وارد فرایند داوری شد که ۴۰ ایده به انتخاب داوران، مشخص شدند و در مرحله بعد، از میان ویدئوهای سه دقیقه ای ایده های رسیده، ۱۵ ایده برتر با رای ۷ تا ۱۰ داور ، انتخاب شدند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *