شناسه خبر: 34848 منتشر شده در مورخ: 1400/9/13 ساعت: 12:23 گروه: اجتماعی  
بازدید وزیر آموزش و پرورش از هنرستان عباس پارسی، ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه

بازدید وزیر آموزش و پرورش از هنرستان عباس پارسی، ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه

وزیر آموزش و پرورش، به مناسبت روز جهانی معلولان، از هنرستان عباس پارسی، ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، صبح امروز، یوسف نوری؛ به مناسبت ۱۲آذر، روز جهانی معلولان، از هنرستان کار دانش و فنی و حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه عباس پارسی، منطقه 6 تهران، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گرفت.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش با حضور در این واحد آموزشی، ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمی با دانش آموزان با نیازهای ویژه و همکاران فرهنگی؛ از کلاس ها و کارگاه های ویژه دانش آموزان این هنرستان، به گفت و گو پرداخت.

نوری در جریان بازدید از این هنرستان با تأکید بر این که مناسب سازی محتواهای آموزشی، سبب رشد دو برابری توانایی های دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی باید با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش آموزان را پیگیری کند و در این مسیر آموزش و پرورش از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است، هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای عباس پارسی، دارای 76 دانش آموز استثنایی آسیب دیده بینایی، شنوایی و کم توان ذهنی است که در چند شاخه درسی مشغول به تحصیل هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *