شناسه خبر: 34818 منتشر شده در مورخ: 1400/9/9 ساعت: 11:21 گروه: اجتماعی  
پیام انجمن ندای معلولین ایران به مناسبت گرامی داشت سوم دسامبر روز جهانی معلولان

پیام انجمن ندای معلولین ایران به مناسبت گرامی داشت سوم دسامبر روز جهانی معلولان

با چرخیدن چرخ ویلچرت، جهان نیز می چرخد. جهانی که تو خود ساخته ای، جهانی زیبا که حتی انسان های بدون ویلچر، آنان که بر پا ایستاده اند، هرگز طعم شیرین آن را نخواهند چشید.

به گزارش ایران سپید جسم نشسته تو، بلندتر از قامت هر ایستاده ای سر به آسمان می ساید و تو چرخ ها را می دوانی تا قصیده بلند توانایی ات را برای چشم هایی که تو را ناتوان می بینند، بخوانی، ای قافیه خوش وزن شعر پویش و امید. تو در تقدیر خویش انسانی را دیده ای که که توانایی هایش را نا دیده میگیری.

انجمن ندای معلولین ایران ضمن گرامیداشت روز 12 آذر ( سوم دسامبر )  روزجهانی افراد دارای معلولیت  انتظار دارد مسئولین اجرایی و دستگاههای نظارتی و شهرداری ها در سراسر کشور برای اجراء قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت کوتاهی نکنند  و ضمن رعایت حقوق شهروندی این عزیزان، موضوع مناسب سازی، دسترس پذیری فضاهای شهری، اماکن عمومی، تجهیزات آموزشی و ..... را برای افراد دارای معلولیت بنحوی اقدام نمایند که این افراد همانند سایر اقشار جامعه از امکانات عمومی  استفاده نمایند و در فعالیت اجتماعی و توسعه صنعتی کشور مشارکت داشته باشند. قطعا با شکوفایی استعداد ها و توانمندی افراد دارای معلولیت در بخشهای مختلف اداری و صنعتی و تولیدی نگرشهای منفی جامعه به دیدگاههای مثبت تغییر خواهد کرد .                                                                                                       

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *