شناسه خبر: 34806 منتشر شده در مورخ: 1400/9/7 ساعت: 14:49 گروه: اجتماعی  
قوانین حمایت از معلولان اجرایی شود

قوانین حمایت از معلولان اجرایی شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان و ایثارگران مشکلات عدیده ای دارند و باید مصوبات مجلس برای حمایت از آنان اجرایی شود.

به گزارش ایران سپید مجتبی یوسفی در جلسه علنی (یکشنبه ۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهارداشت: لازم است در وهله اول از رئیس جمهور به جهت لغو تردد شبانه تقدیر و تشکر کنم.

وی خطاب به وزیر کشور، گفت: لازم است قوانین مصوب مجلس را هر چه سریعتر اجرایی کنید. مجلس سال گذشته در مصوبه ای مقرر کرد که صندوق خسارت های ساختمانی تشکیل شود و قرار بر این شد که مناطق زلزله زده و مناطقی که بر اثر حوادث طبیعی دچار تخریب شده اند، به هر خانه ۵۰ میلیون تومان پرداخت شود اما هنوز این قانون اجرایی نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنین قانون مصوب مجلس برای ساماندهی شهرداری ها هنوز روی زمین مانده است تصریح کرد: سرقت هم یکی از مشکلات اساسی خوزستان است و از وزارت کشور و به ویژه معاونت امنیتی این وزارتخانه تقاضا می کنم که مشکلات مربوط به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و برنامه ریزی های لازم را در این راستا انجام دهند.

یوسفی در تذکری خطاب به رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: متأسفانه وضعیت معیشتی پرسنل دانشگاه آزاد خوب نیست و بسیاری از آنان در حقوق و دستمزد خود هم مانده اند و لازم است توجه بیشتری به آنان شود.

وی اظهارداشت: چند قانون در جهت حمایت از معلولان به ویژه در زمینه استخدام و همسان سازی حقوق به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است که لازم است هر چه سریعتر عملیاتی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان و ایثارگران کشور مشکلات زیادی دارند و باید مصوبات مجلس در حمایت از آنان اجرایی شود و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *