شناسه خبر: 34800 منتشر شده در مورخ: 1400/9/7 ساعت: 09:11 گروه: ورزشی  
کاروان ایران با ۱۶۵ ورزشکار عازم بحرین می شود

کاروان ایران با ۱۶۵ ورزشکار عازم بحرین می شود

کاروان ایران برای شرکت در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان روز یکشنبه، هفتم آذرماه عازم بحرین می شود.

به گزارش ایران سپید کاروان ایران با ترکیب ۱۶۵ ورزشکار در رشته های پارا تنیس روی میز، پارا بدمینتون، پارا تکواندو، گلبال ، پارا دو و میدانی، پارا شنا، پارا وزنه برداری، بوچیا و بسکتبال با ویلچر در این رقابت ها شرکت می کند.

با ورود تیم های شرکت کننده در این دوره از بازی ها به بحرین، برنامه کلاس بندی طی روزهای هشتم تا یازدهم انجام و جلسات فنی نیز درهمین روزها برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره از بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین روز یازدهم برگزار خواهد شد و رقابت ها نیز طی روزهای  یازدهم تا پانزدهم با حضور نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار، در ۹ رشته ورزشی در جریان خواهد بود.

محمد تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در این بازی ها گفت: این کاروان با نام مدافعان سلامت و با شعار " اراده، تلاش، پیروزی" در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌هایی که ایجاد شد، لیست کاروان ایران تغییر کرد و ۳۰ نفر از ورزشکاران از اعزام بازماندند. دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک افزود: بازی‌ها در ۹ رشته برگزار می‌شود و ۱۶۵ ورزشکار از ایران شرکت خواهند کرد. البته مشکلاتی وجود دارد، از جمله اینکه اطلاعات به طور و جامع از سوی میزبان اعلام نمی‌شود. هنوز کلاس‌بندی و جدول بازی‌ها به طور کامل برای ما ارسال نشده است و این مسئله باعث شده نتوانیم یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد کاروان ایران گفت: نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از تعداد مدال‌ها و نتایج داشت. البته رکورد ورودی برای ورزشکارانمان قرار داده شده، ولی برخی رشته‌ها رقابتی است و نمی‌توان پیش‌بینی خاصی داشت. امیدوارم نتایج خوبی را بگیریم. تکرار رتبه دوره گذشته و حتی ارتقای ما، هدف‌گذاری و پیش‌بینی ما در این دوره است.

محمد تابع خاطرنشان کرد: تا کنون مشکل مالی برای اعزام این کاروان نداشته‌ایم. همه تدارکات انجام و بلیت تهیه شده است. ما قصد داشتیم با توجه به تعداد اعضای کاروان، پرواز چارتر بگیریم، اما این موضوع میسر نشد و کاروان در دو بخش اعزام می‌شود.

وی درباره اعزام تیم ملی پارا وزنه برداری به مسابقات جهانی و حضور دو ورزشکار در رده جوانان در این رویداد، گفت: این تیم مجموعه‌ای از جوانان و باتجربه‌ها است. اولویت در اعزام نفرات با توجه به نگاهی است که کادر فنی دارد. این اولین درگاه برای پارالمپیک پاریس است و اگر کسی شرکت نکند، نمی‌تواند در پارالمپیک باشد. البته برای دوره بعدی پارالمپیک هم بحث اعزام کیفی را داریم و صرف کسب سهمیه منجر به اعزام نمی‌شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره گلایه برخی ورزشکاران در خصوص عدم اشتغال گفت: تا جایی که من می‌دانم، قانون هنوز مصوب نشده که برای اشتغال به آن استناد کنند. البته در برخی استان‌ها به برخی ورزشکاران قول‌هایی داده شده‌است. ما هم در کمیته پیگیر هستیم.

او درباره رشته‌های جدیدی که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت خواهند کرد گفت: حضور پاراتکواندو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو یکی از مواردی است که ما به مدال‌آوری در آن امیدوار هستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *