شناسه خبر: 3476 منتشر شده در مورخ: 1393/2/1 ساعت: 11:59 گروه: اجتماعی  
اعضای هیات رئیسه سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند

اعضای هیات رئیسه سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند

اعضای هیات رئیسه سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه روز یکشنبه در مشهد انتخاب شدند.

در آستانه مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا در مشهد که با حضور مسوولان و دست اندرکاران کشورهای مختلف برگزار شد، دبیرکل، رییس ، نماینده فنی و مسوول توسعه سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند.

در این انتخابات ˈهادی رضاییˈ به عنوان دبیر کل ، ˈلم سونگ شمˈ و ˈشو وی پینگˈ از مالزی و چین به عنوان رییس و مسوول توسعه و ˈبرندیˈ از مالزی به عنوان نماینده فنی سازمان معلولان آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند.

انتخابات فوق با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، مغولستان، سریلانکا، مالزی، کره جنوبی، قزاقستان، عراق ، چین ، ژاپن و استرالیا برگزار شد.

مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا انتخابی جهانی و پاراآسیایی 2014 با حضور 250 ورزشکار در قالب 16 تیم از یکم تا پنجا اردیبهشت ماه در دو بخش مردان و زنان در مشهد برگزار می شود.

از این تعداد 250 نفر از کشورهای مختلف آسیایی نظیر جمهوری اسلامی ایران، چین، ژاپن، مغولستان، سریلانکا، میانمار، کره جنوبی، عراق و قزاقستان به رقابت می پردازند که از این تعداد 50ورزشکار از کشورمان هستند.

تیم والیبال نشسته روسیه صاحب عنوان دوم و سوم مسابقات اروپایی و جهانی به عنوان میهمان در این دوره از رقابت ها عصر یکشنبه در مسابقه دوستانه ای به مصاف تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار می رود

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *