شناسه خبر: 34736 منتشر شده در مورخ: 1400/8/23 ساعت: 12:40 گروه: ورزشی  
زنجان با ۱۲ ورزشکار معلول در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند

زنجان با ۱۲ ورزشکار معلول در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: تیم زنجان در قالب ۱۲ ورزشکار برتر و منتخب به مصاف حریفان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو میدانی جانبازان و معلولین کشور، می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، طیب امیری افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در ۲ بخش مردان و بانوان در ماده‌های پرتاب، دو و پرش طول در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و با هدف تعیین ورزشکاران برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به بازی های آسیایی چین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: رقابت های مردان از امروز /۲۳ آبان ماه/ به مدت ۲ روز انجام می شود و زنجان با ترکیب مهدی مرادی، هوشیار محمودی، محمدرضا فیروزی، علیرضا کردلو، محمدحسین مهدیون، امیرحسین موسوی و محمدرضا قهرمانی به مربیگری حبیب الله ندرلو و سرپرستی علی سلیمی، حاضر شده است.

امیری، افزود: مسابقات بانوان نیز از ۲۵ تا ۲۶ آبان ماه جاری در همین مکان برگزار خواهد شد و فاطمه میرزایی، پروین مقدم، ژیلا یوسفی، رقیه الله ورن و مهسا حسنی تجدد، ترکیب تیم اعزامی از زنجان را تشکیل می دهند.

رییس هیات ورزش های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: مریم رستمی و فریده کردلو به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران زن اعزامی به این پیکارها را هدایت و همراهی خواهند کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *