شناسه خبر: 34710 منتشر شده در مورخ: 1400/8/18 ساعت: 12:34 گروه: اجتماعی  
اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای قانون معلولان در بودجه ۱۴۰۱
وزیر کار خبر داد:

اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای قانون معلولان در بودجه ۱۴۰۱

حجت‌الله عبدالملکی با اشاره به جزئیات نشست مشترک با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای اجرای قانون معلولین اعتبارات لازم در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پس از پایان نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی مجلس طی سخنانی با اشاره به جزئیات این نشست اظهار داشت: نمایندگان دغدغه‌های مهمی در حوزه اشتغال، مسائل اداری در حوزه تعاون و رفاه اجتماعی و مسئله بیمه کارگران فصلی و ساختمانی داشتند.

وی افزود: ما گفتیم که در این دو ماه اقداماتی صورت گرفته و طبیعتاً کار به تازگی شروع شده و انتظار داریم که بخش زیادی از انتظارات نمایندگان مجلس به ویژه مسائلی که در ارتباط با حقوق معلولین است در لایحه بودجه سال 1401 در نظر گرفته شود.

وزیر کار با اشاره به اینکه ما برای اجرای قانون مترقی مرتبط با معلولین نیازمند اعتباراتی هستیم که در لایحه سال آینده دیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: بعضی از موارد که در حوزه اشتغال از سوی نمایندگان مطرح شد ناظر به زیست‌بوم اشتغال جمهوری اسلامی بود که در جلسه اخیر شورای عالی اشتغال مطرح شد. با توجه به اینکه به فاصله کمتر از یک ماه دومین جلسه شورای عالی کار به دستور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود،‌ مسائلی که در این جلسه از سوی نمایندگان مجلس عنوان شد، طبعاً در نشست آتی شورای عالی کار مطرح خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *