شناسه خبر: 34709 منتشر شده در مورخ: 1400/8/18 ساعت: 14:42 گروه: ورزشی  
اعزام ۲۰ شناگر به بازی‌های پاراآسیایی جوانان

اعزام ۲۰ شناگر به بازی‌های پاراآسیایی جوانان

رییس انجمن پاراشنا از اعزام ۲۰ شناگر معلول و نابینا و کم‌بینا به بازیهای پاراآسیایی بحرین خبر داد و گفت: با رکوردهایی خوبی که شناگران جوان در تمرینات به ثبت رسانده‌اند، امید به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های پاراآسیایی بحرین داریم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمدحسین اقبالی درباره آخرین وضعیت شناگران جوان معلول و نابینا و کم‌بینا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جوانان، اظهار کرد: برای آماده‌سازی شناگران جوان جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی بحرین، تاکنون ۴ مرحله اردو برگزار کردیم که آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی شناگران از ۲۸ آبان با حضور ۱۲ شناگر معلول در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تا ۶ آذر قبل از اعزام تیم به بحرین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای انتخاب ۱۲ شناگر اعزامی به بحرین، ۳۵ نفر به اردوی آمادگی دعوت شده بودند که این تعداد پس از طی مراحل فنی و رکوردگیری در اردوهای مختلف به ۱۲ نفر کاهش پیدا کردند.

رییس انجمن پاراشنا در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما چه تعداد مدال در بازی‌های پاراآسیایی جوانان است، افزود: با توجه به این که شناختی نسبت به حریفان آسیایی نداریم و به دلیل کرونا مسابقات مختلفی در این رده سنی نداشتیم، پیش‌بینی این که چه تعداد مدال توسط شناگران در این بازی‌ها کسب کنیم کار سختی است، اما با رکوردهای خوبی که شناگران جوان در چند مرحله اردو به ثبت رسانده‌اند، شرایط راضی‌کننده است و امید به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های پاراآسیایی بحرین داریم.

اقبالی ضمن تشکر از زحمات مربیان پاراشنا و نابینایان و کم‌بینایان، خاطرنشان کرد: در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی با توجه به شریط بحرانی که از نظر بیماری کرونا داشتیم، هماهنگی خوب و منسجمی بین مربیان پاراشنا و نابینایان و کم‌بینایان ایجاد شده بود و روند تمرینات با حمایت‌های خوب فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک، راضی‌کننده و قابل توجه بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم شناگران با کسب بهترین نتایج در این بازیها به زحمات مربیان پاسخ مثبت بدهند و از دل بازی‌های پاراآسیایی بتوانیم شناگران مستعد و خوبی را برای تیم ملی شناسایی کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *