شناسه خبر: 34674 منتشر شده در مورخ: 1400/8/12 ساعت: 18:59 گروه: اجتماعی  
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز واحدهای مسکونی مددجویان
مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز واحدهای مسکونی مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: به دنبال سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اختصاص یافت.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، بهزاد ستاری اظهار کرد: قرار شده این مبلغ برای پروژه‌های بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان به ویژه پرداخت هزینه لوله‌کشی گاز برای منازل و واحدهای مسکونی مددجویان هزینه شود که در این زمینه فراخوان انجام شده است.

وی تصریح کرد: مددجویانی که از ابتدای امسال نسبت به لوله‌کشی گاز برای واحدهای مسکونی اقدام کرده و یا در صدد انجام این کار هستند، می‌توانند مدارک خود را به سازمان بهزیستی ارائه کنند تا از محل منابع تعریف شده اعتبار مورد نیاز پرداخت شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بخش عمده‌ای از مددجویان در تعمیر، تجهیز و بازسازی واحدهای مسکونی خود با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو بودند که با پیگیری انجام شده و عنایت مسئولان دولت سیزدهم قرار شد پرداخت منابع در این زمینه به صورت اولویت‌دار در استان اردبیل انجام شود.

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل از مناطق سردسیر کشور است در اولویت تأمین هزینه مربوط به لوله‌کشی گاز را برای واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هدف‌گذاری کردیم تا با پرداخت این منابع خانواده‌ها مشکلی در اجرای این پروژه‌ها نداشته باشند.

وی در مورد تأمین سرپناه برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند افزود: در کنار مشارکت خیرین، دولت در قالب طرح جهش تولید مسکن تسهیلات ویژه‌ای را برای مسکن مددجویان، معلولان، جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته که انتظار می‌رود با شناسایی خانواده‌های نیازمند به سرپناه بتوان از این فرصت به وجود آمده در تأمین سرپناه و واحد مسکونی استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: طرح‌های خوب حمایتی از سوی دولت سیزدهم برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده تا فقرزدایی و توانمندسازی این خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *