شناسه خبر: 34668 منتشر شده در مورخ: 1400/8/12 ساعت: 12:25 گروه: اجتماعی  
ثبت‌نام معلولان جسمی _حرکتی مجرد بالای ۲۰ سال با معرفی بهزیستی در طرح جهش تولید مسکن

ثبت‌نام معلولان جسمی _حرکتی مجرد بالای ۲۰ سال با معرفی بهزیستی در طرح جهش تولید مسکن

وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد: زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن و افراد معلول جسمی _حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور بدون شرط تأهل می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آنها وجود ندارد.

به گزارش ایران سپید از بهزیستی «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی مبنی بر امکان ثبت‌نام مجردها در طرح جهش تولید مسکن، اعلام کرد: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد رفع موانع قانونی استفاده از تسهیلات دولتی بخش مسکن برای مجردهای فاقد شرایط سرپرست خانوار و شرایط مندرج در تبصره یک ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ را برای تصویب در شورای‌عالی مسکن و هیأت وزیران پیگیری می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی، یادآور شد: براساس تبصره یک ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان کشور و افراد معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور بدون شرط تأهل می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آنها وجود ندارد. همچنین قانون برای سرپرستان خانواده، محدودیت سنی نگذاشته است؛ چراکه این افراد سرپرست خانوار تعریف می‌شوند و برای قانونگذار متأهل یا سرپرست خانوار بودن ملاک است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *