شناسه خبر: 34657 منتشر شده در مورخ: 1400/8/11 ساعت: 10:39 گروه: ورزشی  
درخواست قهرمان پارالمپیک توکیو از فدراسیون برای جذب مربی خارجی

درخواست قهرمان پارالمپیک توکیو از فدراسیون برای جذب مربی خارجی

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: برای این که بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس در دوومیدانی به مدال طلا دست پیدا کنم، از فدراسیون جانبازان و معلولان درخواست جذب مربی خارجی کردم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، حامد امیری اظهار کرد: مدتی است که تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی دوومیدانی در ژاپن و بازیهای پاراآسیایی چین در خرم آباد شروع کرده ام و هر روز در ماده پرتاب نیزه ۱۰۰ تا ۳۰۰ پرتاب را انجام می دهم.

وی پیرامون این پرسش که آیا در وزنه و دیسک نیز تمرینات خود را پیگیری می کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی نیزه تمرکز کرده ام و در صورتی که شرایط تمرین در دیسک و وزنه نیز فراهم شود، تمرینات خود را در این دو رشته نیز آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مربی اختصاصی برخوردار هستید یا خیر؟ افزود: چند بار درخواست مربی داخلی کرده ام، اما چون شرایط حضور در خرم آباد را نداشتند، فعلا خودم مربی خودم هستم. البته به فدراسیون گفته‌ام که اگر می خواهند در پاراآسیایی چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال طلا خود را دوباره تکرار کنم به فکر جذب مربی خارجی باشند که منتظر تصمیم فدراسیون هستم.

امیری در پایان گفت: تلاشم بر این است که در پاراآسیایی چین و سپس پارالمپیک پاریس در هر ۳ ماده وزنه، نیزه و دیسک در صورتی که شرایط فراهم باشد، به مدال طلا دست پیدا کنم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *