شناسه خبر: 34639 منتشر شده در مورخ: 1400/8/9 ساعت: 11:24 گروه: ورزشی  
الله‌کرمی: مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی کشور تنها ملاک ملی‌پوش شدن نیست

الله‌کرمی: مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی کشور تنها ملاک ملی‌پوش شدن نیست

رییس انجمن پاراتیراندازی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در۷ ماده تفنگ و تپانچه خبر داد و گفت: تنها کسانی می‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور پاراتیراندازی شرکت کنند که حد نصاب رکورد ورودی را کسب کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، رقیه الله‌کرمی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور پاراتیراندازی آذرماه در ۷ ماده (p۱ و p۲ تپانچه بادی ۱۰ متر مردان و زنان)، (R۱ و R۲ تفنگ بادی ایستاده مردان و زنان)، (R۳ تفنگ درازکش، R۴ تفنگ بادی ایستاده کلاس SH۲ و R۵ تفنگ بادی دازکش کلاس SH۲) برگزار خواهد شد که برای افزایش کیفیت مسابقات به استانها اعلام کردیم که تنها تیراندازانی می‌توانند در قهرمانی کشور و انتخابی شرکت کنند که ابتدا میانگین رکورد ورودی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان را به ثبت برسانند تا شرایط حضورشان در انتخابی فراهم شود.

وی گفت: تلاش بر این است که با انتخاب بهترین تیراندازان، طبق سیاست کمیته ملی پارالمپیک عمل کنیم تا در نهایت بتوانیم کسانی را به بازیهای پاراآسیایی چین اعزام کنیم که مدال آور و بالاترین رکورد را در اردوها به ثبت رسانده باشند.

رییس انجمن پاراتیراندازی پیرامون این پرسش که آیا نفرات برتر مسابقات انتخابی به تیم ملی دعوت خواهند شد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی به منزله حضور در تیم ملی نیست، بلکه تیراندازان دعوت شده به اردو باید در چند مرحله از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار بگیرند تا در نهایت نفرات اصلی تیم ملی را در دو بخش زنان و مردان مشخص کنیم.

وی پیرامون این پرسش که آیا تیراندازان مدال آور نیز باید در قهرمانی کشور شرکت کنند، خاطرنشان کرد: چون در حال حاضر تیم ملی نداریم، برای تشکیل تیم ملی باید تمام تیراندازان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند.

الله کرمی در پایان گفت: تلاش بر این است که نفرات جدیدی را به تیم ملی تزریق کنیم تا با تیراندازان بیشتری که مدال آور باشند، در بازیهای پاراآسیایی چین شرکت کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *