شناسه خبر: 34626 منتشر شده در مورخ: 1400/8/5 ساعت: 14:23 گروه: اجتماعی  
هدف نهادیه کردن ایندنگری در بهزیستی است

هدف نهادیه کردن ایندنگری در بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص دکتر «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف بنمایم، گفت: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم .

به گزارش ایران سپید از سازمان بهزیستی، «علی‌محمد قادری» در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگان‌هایی است که مرز دنیا و آخرت را در آن بسیار نزدیک می‌بینیم، گفت: کار در این مجموعه جزء با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمی‌نشیند. به لطف مقام عالی وزارت مردم امانتی را قبول کردم تا  ان‌شاءالله بتوانم در معیت نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی کشور با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان انقلابی بتوانم در امتداد تلاش‌های صورت گرفته مدیران گذشته بالاخص «وحید قبادی‌دانا» خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف را که به حق صاحبان اصلی این انقلاب هستند، بنمایم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *