شناسه خبر: 34607 منتشر شده در مورخ: 1400/8/3 ساعت: 12:14 گروه: ورزشی  
تلاش دوباره وزنه‌برداران معلول برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی گرجستان

تلاش دوباره وزنه‌برداران معلول برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی گرجستان

مربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: تلاش بر این است که دوباره جایگاه نخست وزنه برداری معلولان را در جهان به خود اختصاص دهیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا بابک محمدی درباره وضعیت تیم وزنه برداری معلولان برای حضور در مسابقات جهانی گرجستان اظهار کرد: مسابقات جهانی گرجستان اولین گام برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است که برای حضور موفق در این مسابقات، سعی کردیم در کنار استفاده از وزنه‌برداران باتجربه در تیم جوانگرایی نیز ایجاد کنیم تا در آینده با اطمینان خاطر در مسابقات شرکت کنیم.او در پاسخ به این پرسش که با توجه به خداحافظی منصور پورمیرزایی از وزنه‌برداری آیا در فوق سنگین با کمبود وزنه‌بردار مواجه نیستید؟ افزود: در بازی‌های پارالمپیک توکیو با وجود این که همه انتظار کسب مدال طلا توسط پورمیرزایی در فوق سنگین را داشتند، اما متاسفانه تحقق پیدا نکرد و او با کسب مدال نقره از فوق سنگین خداحافظی کرد. در این دسته سعی کردیم از ۳ وزنه‌بردار جوان و مستعد استفاده کنیم تا در آینده دوباره جایگاه نخست این دسته را به نام خود ثبت کنیم.مربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: در بازی‌های پارالمپیک توکیو با کسب یک طلا، ۳ نقره و یک برنز در جایگاه چهارم قرار گرفتیم، تلاش بر این است در مسابقات جهانی گرجستان این جایگاه را با کسب مدال‌های خوش‌رنگ‌تر ارتقاء ببخشیم. محمدی در پایان گفت: یکی از مشکلات ما در حال حاضر در دو دسته سبک و فوق سنگین است که با تزریق نیروهای جوان به تیم ملی سعی داریم در آینده بهترین عملکرد را در این دو دسته داشته باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *