شناسه خبر: 34606 منتشر شده در مورخ: 1400/8/3 ساعت: 12:20 گروه: ورزشی  
صائبی: انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین لطمه بزرگی به تیم ملی است

صائبی: انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین لطمه بزرگی به تیم ملی است

مربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین پس از انحلال این تیم از رقابتهای لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی، گفت: انحلال این تیم از لیگ برتر سلیقه‌ای بوده و لطمه بزرگی برای تیم ملی والیبال نشسته خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا  فرید صائبی اظهار کرد: انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین از رقابتها لیگ برتر در شرایطی انجام شد که هفته آینده ۱۲ آبان لیگ برتر والیبال نشسته برگزار می‌شود و دیگر فرصتی برای پیدا کردن اسپانسر و حفظ بازیکنان این تیم وجود نداشت.  وی گفت: یکی از دلایل اصلی حذف این تیم که قهرمان سه دوره لیگ برتر والیبال نشسته مردان است، نبود منابع مالی عنوان می‌شود در حالی که من معتقدم در این زمینه سلیقه‌ای برخورد شده است، چون کمترین بودجه و هزینه مربوط به تیم والیبال نشسته بود که به دلیل کمبود اعتبارات از شرکت در لیگ برتر کنار گذاشته شود. مربی والیبال نشسته شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: با انحلال این تیم بسیاری از بازیکنان همچون داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، میثم علیپور و.... چون امکان عقد قرارداد با سایر تیم‌ها را نداشتند در بلاتکلیفی بسر می‌برند و این لطمه بزرگی برای تیم ملی است. وی افزود: پیش از شرکت در لیگ برتر، شهرداری ورامین به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام آمادگی کرده بود و مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداشتیم اما با تغییر شهردار و شورای شهر متاسفانه در این زمینه تصمیمات سلیقه‌ای گرفته شد. صائبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اردوی تیم ملی والیبال نشسته زودتر برگزار شود تا بازیکنان خوب تیم ملی که از لیگ جا مانده‌اند، از نظر آمادگی بدنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که اسفند در چین برگزار می‌شود، دچار افت نشوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *