شناسه خبر: 34593 منتشر شده در مورخ: 1400/7/28 ساعت: 12:00 گروه: اجتماعی  
افزایش اعتبارات بودجه‌ای معلولان در بودجه 1401

افزایش اعتبارات بودجه‌ای معلولان در بودجه 1401

عضو شورای شهر تهران خبر از افزایش اعتبار مربوط به معلولان در بودجه 1401 داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی در نشست صمیمانه‌ به اتفاق سید جعفر تشکری هاشمی، دیگر عضو شورا با نمایندگان انجمن نابینایان با تبریک روز عصای سفید گفت: با اطلاعاتی که اعضای انجمن نابینایان تهران در اختیار بنده گذاشتند اطلاعاتم نسبت به این جمعیت به روز شد. مصوبات قانونی که در دولت،  مجلس و  شورای شهر برای حمایت از معلولین و نابینایان در سطح شهر تهران تصویب شده، ما موظفیم برابر قانون این مصوبات را حداقل در سطح شهر تهران پیگیری کنیم. 

او ادامه داد: قانون حوزه های مختلف حمل و نقل، عمران، فرهنگی_اجتماعی، برنامه و بودجه و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری را موظف کرده اقداماتی در زمینه حمایت از معلولان و توان‌یابان در سطح تهران انجام دهند که ما در شورای ششم به این مسائل ورود کرده‌ایم. 
این عضو شورا اضافه کرد: حدود 12 مورد از مشکلاتی که نابینایان و معلولان در سطح شهر تهران گرفتار آن‌ها هستند از جمله مناسب‌سازی انواع معابر که باید مدیریت شهری و سایر سازمان‌هایی که در شهر مستقر هستند برای آن برنامه ریزی کنند را به ما یادآوریکردند که ما هم موظفیم حتما این موارد را پیگیری کنیم. 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: عملیاتی شدن این اقدامات حداقل‌های الزامات قانونی است و ما وظایف اخلاقی و انسانی در قبال توان یابان در جامعه داریم که خارج از مصوبات قانونی باید آنها را پیگیری کنیم. ما معتقدیم توان‌یابان انسان‌های شایسته‌ای هستند که اگر خدا برایشان یک مشکل جسمی ایجاد کرده اما استعداد خاصی در وجودشان گذاشته و باید به این استعدادها توجه کنیم و پرورش دهیم تا آن‌ها احساس کنند که  شهروند درجه یک و ممتاز برگزیده جامعه هستند نه این که به آنها به عنوان افرادی که معمولا فراموش می شوند و صدایشان شنیده نمی شود نگاه شود. 
این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: من در شورای شهر تهران خط مشی دارم که اگر خدا توفیق دهد، بتوانم انجام وظیفه کنم و آن این است که بلندگویم در شورا منعکس کننده صدای کسانی باشد که تا کنون صدایشان شنیده نشده است. ما این تعهد را در جلسه دادیم که موضوعات را پیگیری کنیم و در کمیسیون برنامه و بودجه اعتبارات مربوط به حمایت از معلولان در بودجه سال آینده شهرداری افزایش پیدا کند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *