شناسه خبر: 34534 منتشر شده در مورخ: 1400/7/21 ساعت: 11:22 گروه: فرهنگی  
جشن روز جهانی نابینایان در رادیو تهران

جشن روز جهانی نابینایان در رادیو تهران

به مناسبت روز جهانی نابینایان(جمعه 23 مهرماه) گروه برنامه ساز«شش نقطه» از رادیو تهران با برپایی جشن روز جهانی نابینایان همراه مخاطبانش است

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ اشکان آذرماسوله، تهیه کننده و مجری نابینای برنامه«شش نقطه» با اعلام این خبر گفت: پانزدهم اکتبر یا ۲۳ مهرماه، به عنوان روز جهانی ایمنی عصای سفید یا روز جهانی نابینایان نام گذاری شده است.

رادیو تهران از سال 1395 با هدف دیده شدن بیشتر نابینایان با تهیه و تدارک برنامه«شش نقطه» در خدمت مخاطبانش است. برنامه ای که دغدغه اش نابینایان هستند.

به همین مناسبت در روز جهانی نابینایان(جمعه 23 مهرماه) گروه برنامه ساز«شش نقطه» از رادیو تهران به پاس قدردانی از برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان و اشخاصی که در زمینه های مختلف همراه نابینایان بوده‌اند، در ویژه برنامه ای به مناسبت نکوداشت این روز با عنوان عصای سفید تقدیر خواهد کرد.

به گفته تهیه کننده برنامه؛«شش نقطه» به دغدغه نابینایان گره خورده و سعی دارد تا علاوه بر فرهنگ سازی و آشنایی عموم مردم با نابینایان و سبک زندگی نابینایی، آموزش های مفیدی را در اختیار نابینایان قرار دهد. در این برنامه نیازها و مطالبه های نابینایان پیگیری می شود، موضوعات جامعه نابینایان را تا به دست آوردن نتیجه از طریق ارتباط با مسئولان و کارشناسان پیگیری می کنیم.

آذر ماسوله با بیان توضیحاتی درباره جشن روز جهانی عصای سفید افزود: جشن شش نقطه جمعه ساعت 21:30 دقیقه تا 22:30 با حضور جمعی از هنرمندان نابینای کشور همچون هومن لطفعلی، نابینای موزیسین برنامه شش نقطه، نابینایان موفق کشور همچون قهرمان پارالمپیک و نخبگان علمی، برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان در زمینه های موسیقی، ورزش و هنر برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند در این ساعت جشن روز جهانی ایمنی عصای سفید را از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمان بسیاری به این برنامه دعوت شده اند؛ دکتر بیژن ذوالفقار نصب، از پیشکسوتان فوتبال و از مربیان سابق فوتبال از مهمانان این برنامه است. سعید صادق پور، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان و رامین فرجاد رئیس هیئت مدیره این شرکت از جمله مهمانانی هستند که 30 سال در امر تسهیل امور ویژه نابینایان فعالیت داشته‌اند. منصور شادکام، نائب رئیس نابینای انجمن نابینایان کشور، محمد حشمتی خواننده با اجرای زنده و جمعی از مدیرانی که با ما در این سالها همکاری کرده اند و جمعی از نابینایان موفق و مخاطبانی که همیشه یار و یاور ما بوده اند، از مهمانان ویژه ما خواهند بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *