شناسه خبر: 34500 منتشر شده در مورخ: 1400/7/17 ساعت: 14:59 گروه: اجتماعی  
بهره مندی از خدمات تشخیصی درمانی با استفاده از شماره ملی

بهره مندی از خدمات تشخیصی درمانی با استفاده از شماره ملی

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک های طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نیست.

به گزارش ایران سپید سید مریم حسینی در خصوص جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و حذف کامل چاپ دفترچه گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نیست.

حسینی تصریح کرد: تمامی بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی به یکی از آدرسهای https://www.bimehsalamatiranian.ir  و http//servises.ihio.gov.ir/esc نسبت به مشاهده اطلاعات بیمه شده اصلی و افراد تبعی، اعتبار بیمه پایه، تاریخچه خدماتی که به صورت الکترونیک انجام گرفته اقدام نمایند.

وی افزود: در آینده منوهای تمدید اعتبار، تغییر عکس و کاندید(اضافه کردن) تبعی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان در صورت عدم امکان دریافت خدمت به دلیل اتمام اعتبار بیمه در سامانه بیمه گری پس از کنترل در سامانه شهروندی؛ جهت افزایش اعتبار به دفاتر پیشخوان طرف قرار داد مراجعه نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *