شناسه خبر: 34484 منتشر شده در مورخ: 1400/7/11 ساعت: 16:04 گروه: اجتماعی  
برخورداری ۱۴۳ نوعروس بی‌سرپرست دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه

برخورداری ۱۴۳ نوعروس بی‌سرپرست دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه

معاون امور مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه از محل مشارکت‌های مردمی خبر داد.

به گزارش ایران سپید «ذوالفقار یزدانمهر» معاون امور مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان این خبر، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در هفته بهزیستی و  «روز ازدواج» جهت ارائه کمک هزینه جهیزیه به تعدادی از نو عروسان تحت پوشش و با توجه به عدم امکان اجرای ویژه برنامه‌های جشن ازدواج به علت شیوع موج پنجم بیماری کرونا، برای تعداد ۱۴۳ نفر از نوعروسان بی‌سرپرست دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و نیازمند مساعدت و همراهی سازمان، مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه از محل مشارکت های مردمی و خیرین اختصاص یافت که به حساب این افراد واریز شد.

وی، افزود: در همین راستا ادارات استانی و شهرستانی سازمان با معرفی و ایجاد تسهیلات ارتباط با مراکز تهیه و توزیع لوازم خانگی و اقلام جهیزیه ارزان قیمت، یاریگر این افراد خواهند بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *