شناسه خبر: 34453 منتشر شده در مورخ: 1400/7/6 ساعت: 18:26 گروه: ورزشی  
بانوان والیبال نشسته به اردوی آمادگی دعوت شدند
به منظور شرکت در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه؛

بانوان والیبال نشسته به اردوی آمادگی دعوت شدند

اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از هشتم مهر در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، به منظور شرکت در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که از ۱۵ تا ۲۳ آبان در جزیره کیش برگزار می شود، بانوان والیبال نشسته به اولین اردوی آمادگی دعوت شدند. این اردو از روز پنچشنبه هشتم مهر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می شود و تا پانزدهم مهر ادامه خواهد داشت. معصومه زارعی، ندا پنجه‌باشی، زهرا سالاری، زهرا لطفی، زهرا قلی، معصومه شجراتی، زینب ملکی، زهرا دانایی، زهرا نجاتی‌عارف ، فاطمه جهانی، بتول خلیل‌زاده، فاطمه عباسی، ساره کریم‌آبادی، غزل الفت، نسرین فرهادی، طیبه جعفری، زهرا عبدی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی و مریم ناظری ملی پوشان دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که زیر نظر مریم ایرانمنش (سرمربی) و پروانه باغبانیان (مربی) تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *