شناسه خبر: 34434 منتشر شده در مورخ: 1400/7/3 ساعت: 11:43 گروه: اجتماعی  
مرکز آموزش خیری معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال مهریز افتتاح شد

مرکز آموزش خیری معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال مهریز افتتاح شد

مرکز آموزش توانبخشی معلولان ذهنی زیرر۱۴ سال مهریز روز پنجشنبه با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس یازدهم و تعدادی از مسئولان محلی با صرف ۱۲۰ میلیارد ریال از محل کمک های خیری ساخته شد، به بهره برداری رسید.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، این مرکز در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای یکهزار و ۷۰۰ مترمربع شامل بخش اداری، کارگاه‌های آموزشی و بخش توانبخشی است و تمامی هزینه های ساخت و تجهیز این مکان در که محله مزویرآباد مهریز قرار دارد، حسن زارع‌ بیدکی تامین و پرداخت کرد. در آیین بهره برداری از مرکز یادشده محمدرضا صباغیان بافقی نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به اهمیت همکاری خیران و بخش‌خصوصی در اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی تاکید کرد. همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: تلاش مردم و خیران مهریز در همکاری با دولت و مسئولان در ساخت فضاهای فرهنگی و عمرانی قابل ستایش است .

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز هم گفت: انجام امر خیر ضروری است و باید بر حسب ضرورت به صورت عادلانه در تمامی مناطق توسعه پیدا کند. همچنین جواد برزگر معاون فرمانداری مهریز از همکاری خیران شهرستان در کمک به دولت به خصوص در سال‌های اخیر قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مددجو زیرپوشش برنامه‌ها و خدمات اداره بهزیستی مهریز قرار دارند که نیمی از آنها را معلولان تشکل می‌دهند که ۷۵ نفر آنها معلول ذهنی هستند. مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *