شناسه خبر: 34362 منتشر شده در مورخ: 1400/6/22 ساعت: 14:57 گروه: اجتماعی  
تیم سیار واکسیناسیون به منازل والدین شهدا و معلولان کرجی اعزام می شود

تیم سیار واکسیناسیون به منازل والدین شهدا و معلولان کرجی اعزام می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج گفت: تیم سیار واکسیناسیون متشکل از بسیجیان آموزش دیده برای واکسیناسیون کرونا به منازل شهدا و معلولان کرجی اعزام می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی با بیان اینکه تاکنون فقط موفق به راه اندازی یک تیم سیار شده ایم، افزود: هماهنگی برای اعزام تیم های سیار بسیار سخت است زیرا با هر تیم بایستی یک پزشک همراه باشد که در این شرایط پیک پنجم کرونا، تمام پزشکان درگیر هستند. وی اظهار داشت: این تیم سیار سه گروه جامعه هدفشان می باشد که گروه اول شامل والدین شهدای سالخورده و جانبازان با درصد بالا هستند که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند که بایستی از طریق بنیاد شهید به ما معرفی شوند. وی گروه دوم را شامل افراد تحت پوشش بهزیستی با معلولیت بالا دانست که این افراد در صورت تمایل استفاده از این خدمات بایستی به بهزیستی اعلام کنند تا آن ها اسامی وآدرس این افراد را در اختیار این تیم سیار قرار دهند. زنجانی گروه سوم را نیز افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ عنوان کرد و گفت:‌ این افراد نیز بایستی همچون افراد تحت پوشش بهزیستی عمل کنند.

راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در محدوده جغرافیایی ناحیه امام حسین (ع)

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج به موضوع راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی توسط سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وارد شدن نیروهای مسلح با تمام توان و امکانات موجودشان و دستور فرمانده کل سپاه پاسداران، ناحیه امام حسین (ع) هم از روز اول شیوع این ویروس منحوس وارد عمل شد. وی اظهار داشت: در فاز جدید طرح حاج قاسم سلیمانی نیز با توجه به اینکه واکسیناسیون همگانی اصل موضوع مبارزه با این ویروس و انتشار آن است، لذا در نشستی که با فرماندهان حوزه ها داشتیم مقرر شد ۶ مرکز برای واکسیناسیون در این ناحیه در هفته دفاع مقدس راه اندازی شود. وی با بیان اینکه از این ۶ مرکز هم اکنون مرکز واکسیناسیون دلاوران آماده و در حال انجام واکسیناسیون می باشد، گفت: پنج مرکز دیگر نیز که بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان در حسینیه عاشقان ثارالله جزو آن ها می باشد در هفته دفاع مقدس راه اندازی خواهد شد.

زنجانی به دیگر خدمات ارایه شده توسط سپاه وبسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج در دوران شیوع کرونا  اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین محرومان و نیازمندان و به خصوص آسیب دیدگان از بیماری کرونا و بیماران کرونایی از جمله این اقدامات می باشد. وی به فعالیت یک گروه جهادی به صورت تخصصی در بیمارستان ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌جهادگران این گروه جهادی در بیمارستان ها به صورت تخصصی به کادر درمان می روند. فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس را تهیه و توزیع امانتی کپسول های اکسیژن در محلات و مساجد دانست و گفت: در نظر داریم تا در هفته دفاع مقدس با همکاری خیران محلات، هیات امنای مساجد و ائمه جماعات در تعدادی از مساجد کپسول اکسیژن تهیه تا بیماران کرونایی بتوانند از این خدمات به صورت امانتی و رایگان استفاده کنند. وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم به عمل آمده در صورت خالی شدن این کپسول ها، آن ها را به صورت رایگان پرکنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *