شناسه خبر: 34346 منتشر شده در مورخ: 1400/6/20 ساعت: 12:24 گروه: ورزشی  
مظلومی: ورزشکاران نابینا و کم بینا برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت دارند

مظلومی: ورزشکاران نابینا و کم بینا برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت دارند

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که‌ با ۸ ورزشکار اعزامی به پارالمپیک توکیو، یک سوم مدال های طلا به ورزشکاران نابینا و کم بینا اختصاص داشت، امیدوارم بعد از این مسوولین به آنها باور داشته باشند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمدرضا مظلومی درباره عملکرد ورزشکاران نابینا و کم بینا در این دوره از بازی های پارالمپیک، اظهار کرد: با هدف گذاری خوبی که بعد از بازی های پارالمپیک ریو انجام داده بودیم پیش بینی کسب حداقل ۳ مدال طلا در پارالمپیک توکیو را داشتیم که با عملکرد خوب ورزشکاران توانستیم به ۴ مدال طلا و ۲ نقره دست پیدا کنیم. 

وی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا ثابت کردند که اگر از امکانات خوبی برخوردار باشند و مسوولین آنها را باور کنند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند افتخارآفرینی کنند.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: ما با کمبود امکانات در فدراسیون مواجه هستیم و حتی در برخی استانها ورزشکاران نابینا و کم بینا از حداقل امکانات نیز محروم هستند.

مظلومی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ پارالمپیک نابینایان و کم بینایان موفق به کسب مدال طلا شدند که این افتخار بزرگی برای ورزشکاران نابینا و کم بینا است، البته ما شرایط کسب ۵ مدال طلا را نیز داشتیم که متاسفانه بارندگی و شرایط نامناسب آب و هوای ژاپن وضعیت ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی همچنین درباره عدم حضور تیم فوتبال پنج نفره در این دوره از بازی ها، گفت: عدم حضور فوتبال پنج نفره در این دوره مطابق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک بود، البته امیدوارم مسوولین از نظر روحی و روانی و مادی از بازیکنان این تیم دلجویی کنند تا انگیزه کافی برای ادامه فعالیت داشته باشند.

ربیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان با بیان این که بهترین نتیجه ورزشکاران نابینا و کم بینا در این دوره از بازیهای پارالمپیک بود، گفت: با این تعداد مدال توقع از ورزشکاران نابینا و کم بینا بیشتر شد، امیدوارم در بازی های پاراآسیایی چین با حمایت بیشتر مسوولین بتوانیم تعداد مدال های طلا را افزایش دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *