شناسه خبر: 34290 منتشر شده در مورخ: 1400/6/11 ساعت: 19:42 گروه: اجتماعی  
پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون گروه‌های هدف کمیته امداد و بهزیستی زنجان
در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان زنجان مطرح شد؛

پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون گروه‌های هدف کمیته امداد و بهزیستی زنجان

۹۲.۵ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و ۹۲ درصد سالمندان بالای ۶۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و ۸۰۰ نفر از مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و کادر این مراکز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال تحت پوشش این نهاد در استان زنجان، اظهار کرد: از ۱۱ هزار و ۱۹۷ سالمند بالای ۷۰ سال تحت پوشش این کمیته، ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر (۹۲.۵ درصد) در برابر کرونا واکسینه شدند. هدایت صفری در رابطه با واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، افزود: از ۱۹ هزار و ۱۸۳ سالمند بالای ۶۰ سال تحت پوشش این کمیته، ۱۷ هزار و ۵۰۱ نفر که طی چند روز اخیر افزایش یافته، به طور کلی ۹۲ درصد واکسن کرونا دریافت کردند. وی در رابطه با واکسیناسیون جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در مناطق سیاه (از لحاظ واکسیناسیون) در استان، خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد گروه‌های هدف تحت پوشش این کمیته در مناطق با پوشش کم واکسینایسیون به رنگ سیاه، واکسینه شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، در رابطه با واکسیناسیون کادر و مددجویان مراکز شبانه‌روزی بهزیستی، اظهار کرد: کادر و همه مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی بهزیستی که بیش از ۸۰۰ نفر هستند، در دو نوبت واکسن کرونا دریافت کردند. محمد محمدی‌قیداری با بیان اینکه سالمندان، بیماران روانی مزمن، ایتام و کادر و مددجویان مقیم در برابر بیماری کرونا در استان زنجان واکسینه شدند، افزود: در حال حاضر واکسیناسیون معلولان شدید و بسیار شدید تحت پوشش بهزیستی استان و کارکنان اورژانس اجتماعی در حال انجام است. وی با بیان اینکه ۴۲۰۰ خانوار از سالمندان معلول، تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که پیگیری‌های لازم برای واکسیناسیون این گروه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد سالمندان تحت پوشش این اداره‌کل واکسینه شدند ولی واکسیناسیون این گروه در شهرستان ایجرود حدود ۸۵ درصد است که در صدد افزایش آن هستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *