شناسه خبر: 34280 منتشر شده در مورخ: 1400/6/9 ساعت: 14:07 گروه: اجتماعی  
معلولان جسمی حرکتی دشت آزادگان در خانه واکسینه می‌شوند
فرماندار دشت آزادگان:

معلولان جسمی حرکتی دشت آزادگان در خانه واکسینه می‌شوند

فرماندار دشت آزادگان گفت : افراد دارای مشکلات حرکتی همچنین معلولان جسمی حرکتی زیر پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان در منازل خود واکسن کرونا دریافت می کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، حمید سیلاوی  در نشست قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا در محل فرمانداری با تاکید بر پوشش هر چه بیشتر واکسیناسیون در شهرستان دشت آزادگان افزود:تلاش برای واکسینه کردن سریع جامعه هدف بهترین راه‌حل برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از اپیدمی کرونا است. فرماندار شهرستان دشت آزادگان از اداره های خدمات رسان از جمله شهرداری‌ها ،کمیته امداد و بهزیستی خواست با برنامه ریزی و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان تمامی پرسنل خود را واکسینه کنند چرا که این افراد ارتباط گسترده ای با مردم دارند.

وی با تاکید بر پرهیز از حضور در مکان های پرتردد و محل های شلوغ و مجالس گفت: مردم و دستگاه های اجرایی باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند. فرماندار دشت آزادگان افزود: اطلاع رسانی علمی و صحیح ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ سازی در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است ضمن اینکه از علما و معتمدان محلی انتظار می رود ، ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در این شرایط سخت کرونایی به مردم یادآوری کنند.

وی با بیان اینکه مردم همچنان باید از برگزاری تجمع خودداری کنند افزود: برای مبتلا نشدن به کرونا بهترین و امن‌ترین مکان ، خانه است. فرماندار دشت آزادگان همچنین به افرادی که تاکنون برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند توصیه کرد هر چه سریعتر برای واکسیناسیون به مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت منطقه مراجعه کنند. خوزستان در پیک پنجم کرونا قرار گرفته است و در حال حاضر ۲۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *