شناسه خبر: 34256 منتشر شده در مورخ: 1400/6/5 ساعت: 20:19 گروه: ورزشی  
شاگردان آقاکوچکی در دیدار دوم هم باختند/ زورمان به آمریکا نرسید

شاگردان آقاکوچکی در دیدار دوم هم باختند/ زورمان به آمریکا نرسید

تیم بسکتبال با ویلچر که در گروه B دور مقدماتی پارالمپیک با استرالیا، آلمان، آمریکا و الجزایر هم‌گروه است، عصر امروز (جمعه) در دومین دیدار این مرحله برابر تیم آمریکا قرار گرفت. این دیدار از ساعت ۱۷ به‌وقت توکیو در سالن آرکا آرنا آغاز شد و با نتیجه 41 بر 65 به سود تیم ملی بسکتبال با ویلچر آمریکا به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، محمد محمدنژاد، مجتبی کمالی، امیررضا احمدی، محسن طلوعی، وحید سعادت‌پور، محمدحسن سیاری، رضا عیوضی، ملی پوشان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بودند که عباس آقاکوچکی سرمربی تیم آنها را به‌تناوب راهی میدان کرد.

کوارتر نخست ۲۲ بر۹ به سود آمریکا به پایان رسید. هر چند شاگردان آقا کوچکی در کوارتر دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند، اما کوارتر دوم نیز 32 بر 18 به سود این تیم به پایان رسید.  ملی پوشان بسکتبال با ویلچر در ادامه این مسابقه نتوانستند فاصله امتیازی را جبران کنند و در نهایت دومین دیدار خود در پارالمپیک را 41 بر 65  به آمریکا واگذار کردند.
 
 ناامیدی سرمربی بسکتبال با ویلچر از صعود/ آقاکوچکی: واقعیت ما همین است!
 
 عباس آقا کوچکی بعد از شکست برابر آمریکا اظهار داشت: این بازی بهتر بودیم و ظاهرا استرس بچه‌ها نسبت با قبل کمتر شده بود. این دیدار نسبت به قبل، حریف سخت تری داشتیم اما بازی بهتری را انجام دادیم؛ هر چند شکست خوردیم.
 
 وی با اشاره به شکست در بازی با استرالیا ادامه داد: واقعا اعتقاد دارم که استرالیا خیلی کار کرده و تیم بسیار خوبی بود اما کمی در شروع، تیم ما هیجانی کار کرد. فیلم بازی را بازبینی کردیم و سعی کردیم که برای این مسابقه تسلط بیشتری داشته باشیم. در مسابقه قبل ۱۵ امتیاز را زیر سبد از دست دادیم که این هم دلیل فنی دارد و هم دلیل سخت افزاری دارد. 
 
 او در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه‌ تیم ایران شانس صعود دارد، گفت: برای رسیدن به مرحله بعد، خیلی روی بازی با استرالیا و آلمان حساب کرده بودیم اما امروز آلمان با غلبه بر انگلیس و شکستی که ما از استرالیا پذیرفتیم، عملا شانسی برای صعود نداریم اما واقعیت بسکتبال با ویلچر هم همین است. با قهرمان پارالمپیک بازی کردیم و با قهرمان جام جهانی مسابقه داریم. البته جوانگرایی کردیم و این موضوع مهمی است.
 تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان  فردا شنبه به مصاف الجزایر می‌رود.
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *