شناسه خبر: 34244 منتشر شده در مورخ: 1400/6/3 ساعت: 14:24 گروه: اجتماعی  
مسیر رسیدن به نقطه مطلوب مناسب‌سازی طولانی است

مسیر رسیدن به نقطه مطلوب مناسب‌سازی طولانی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ در حوزه مناسب‌سازی کارهای خوبی انجام گرفته و از مجموعه‌های مختلف و از اهتمام و فرهنگسازی در این زمینه سپاسگزار هستیم اما را ه برای رسیدن به نقطه مطلوب همچنان طولانی است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، وحید قبادی دانا در نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور افزود: اگر فرد معلول بخواهد در سطح جامعه حضور داشته باشد، چالش‌های زیادی خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌ امید است شاهد باشیم شرایط در سطح کشور طوری رقم بخورد که معلولان و جانبازان بتوانند مستقل همراه با شان اجتماعی مانند همه شهروندان زندگی عادی و معمولی در سطح جامعه بتوانند تجربه کنند و مولد باشند و در زمینه مدیریت و راهبری جوامع نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم حضور مجموعه برنامه و بودجه، صنعت و معدن و وزارت علوم و تحقیقات را در جلسات ستاد هماهنگی و پیگیر مناسب‌سازی پررنگ‌تر داشته باشیم.

قبادی دانا افزود: با توجه به اینکه بسیاری از معلولان در دانشگاه ها در حال تحصیل هستند امیدواریم با کمک مسئولان وزارت علوم، شرایط برای ارتقای کیفیت زندگی و بالندگی آنها فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور ادامه داد:‌ این آخرین جلسه ستاد در دولت اخیر است و به عنوان دستور جلسه گزارش فعالیت های هشت ساله ستاد خواهد داشت. دستور جلسه دوم نیز گزارش پیشرفت مصوبات ستاد است و همچنین گزارش کمیته‌های سه گانه حقوقی،‌فنی و آموزش و اطلاع رسانی از سوی روسای کمیته ها ارائه خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *